nieuwe aanwinst

mijn eerste mechanische horloge en eerste rus in binnen. ik hou nu al van het tikken. wederom een perfecte service van Vreugd2. Kortom, ik ben in mijn nopjes. ik ga vanavond met een 5-tal zwitsers eten en ik zal eens checken of deze “rus” voor beroering zorgt :wink:

van de spanning de foto vergeten :slight_smile:

Heel mooi! Veel draagplezier.

Niels

Van harte gefeliciteerd met dit mooie horloge en welkom in de groeiende “Russische” horlogegemeenshap.

Mooie nieuwe aanwinst.
Staat ook op mijn wish-list.
Veel plezier ermee en eet smakelijk.

Gr.JanJ.

Verdorie, ik begin dit toch wel een leuk klokje te vinden! :slight_smile:

Dan ga ik je nog een beetje meer laten watertanden.

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst, je eerste mechanische horloge, fantastisch. (tu)
Een horloge van grote klasse. Mooie verzonken subdials, prachtig design, gedistingeerd en toch een krachtige bijna chique uitstraling. Een collectionneur waardig. Mijn complimenten.
Veel plezier er mee!!

En zoals ‘Paul G’ al suggereerde, “begin ook ik dit toch wel een leuk klokje te vinden voor de eigen verzameling”

PS
‘Vreugd2’ maak het mij nou niet al te moeilijk, ik moet er nog wel van kunnen slapen. :smiley: :smiley: :smiley:

Orologio Signaturis Temporis

Prachtig! Dank voor die mooie foto’s. Dat is weer echt ouderwets genieten. Ik vind Russen prachtig!
Groeten, Ben.

Gefeliciteerd met deze prachtige Rus!

Groeten, Tom V.

ik heb lekker gegeten met de Zwitsers. Zij waren geen van allen onder de indruk van mijn strela.
Niet omdattie niet mooi is maar omdat zij “niets” hebben met horloges. Nou woon je daar en
dan heb je niets met horloges :S

Eerg mooi horloge!!
Veel plezier ermee.

leuke klok, veel plezier ermee (tu)

Heb jij de uitvoeringen al met 31659 caliber, ik heb begrepen dat er weer Strela’s en Sthurmanski’s van dit caliber zijn voorzien en dat betekent dus tevens dat dit caliber weer wordt gemaakt.

Arjay

Volgens het certificaat zou het Kal. 3105 zijn, maar in het horloge staat het Kal P3133 vermeld ? Hier zou dan Adriaan antwoord op moeten kunnen geven.

Ja, ach, Zwitsers zijn ook maar mensen… :wink:

heel mooi veel plezier ermee

Van nieuwe uitgaven met een kaliber 31659 had ik nog niet gehoord. Ik zal er eens naar informeren en mijn ogen en oren openhouden. In deze Strela zit een 3133.

Op E-bay Duitsland heb ik een paar maal een Sthurmanski voorbij zien fietsen, ook trouwens een uitvoering met 31681 kaliber. Juri Levenberg heeft een aantal creme Strela’s in de verkoop met goudkleurige calibers waarbij volgens aangifte sprake zou moeten zijn van het bekende 31659 caliber met secondestop cq hacking functie.
Het 3105 caliber is overigens een gestripte 3133 zonder chrono module.

Arjay

Adriaan
enig idee waarom op het certificaat dan 3105 vermeld staat? Of wordt er geen onderscheid gemaakt
in cert’s tussen 3105 en 3133 ?