Nieuwe aanwinst

Na heel wat leeswerk op dit forum, heb ik vorige week eindelijk een horloge besteld.

Het is uiteindelijk de C5 met zwarte wijzerplaat geworden van Christopher Ward. Ik heb er wel de zwarte croco band bijgenomen alsook de witte metalen band.

Hij zag er al mooi uit op foto, maar in het echt nog vele beter. Wat een prijs/kwaliteit leverd die man toch.

Ik heb geprobeerd er wat foto’tjes van te maken, maar dit sloeg wel wat tegen qua resultaat. De minst slechte vind u hieronder.





Groeten,

Peter

Dat is een mooi horloge, gefeliciteerd ermee!!

Christopher Ward kan je toch alleen via internet bestellen? Of liggen ze ook bij sommige juweliers in Nederland of Belgie?

Idd een strak design. Ik heb even gekeken op de site van Ward om het model
nog eens scherp te bekijken. Met foto’s nog even oefenen (ben ik ook nog mee bezig om het
op hetzelfde niveau te krijgen als onze forum leden). Lots of fun with this English watch

Mooie aanwinst!! (tu)
Gefeliciteerd!!
Wat zijn eigenlijk de afmetingen van het horloge?

Diameter van 38 mm en de dikte 10,8 mm. Zag ik net op de website van Ward :slight_smile:

Mooi horloge, gefeliciteerd. Ook de vlieger horloges van Ward staan me wel aan.

Groeten, Tom V.

Dat is wel een hele grooooooooooooote :smiley:

Veel plezier ermee (tu)

Zou je de foto’s even een stuk kunnen verkleinen en dan onder de zelfde naam willen opslaan? Dat maakt het allemaal wat duidelijker?

Van harte, hij ziet er goed uit! Veel plezier ermee.

van harte met je nieuwe aanwinst , mooi klok …

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.
Een werkelijk schitterend horloge is dit. Een prachtig design, ingetogen en toch een sterke uitstraling, een sieraad om te dragen.
En ook het ronde diep uitgesneden datumvenster is een lust voor het oog.
Succes ermee en enorm veel draagplezier. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Is alleen via het internet te bestellen.
Ik vond dit eerst een probleem, maar na de vele positieve reacties ben ik er dan toch maar voor gegaan.

Ik heb alleen 1 probleem, heb iets te veel geklikt bij het bestellen, en zit ik hier met 2 identieke horloges.
Mocht er iemand intresse hebben, laat gerust iets weten.

heb sinds ca een jaar de C5 aviator. bijna hetzelfde maar dan met getallen op de plaat.
ik kan je vertellen dat je geen spijt van je aankoop zult krijgen.
op een of andere reden draag ik eigenlijk bijna altijd de CW.

wat betreft het tweede korloge: stuur eens een mailtje naar christopher en leg hem de situatie eens voor.
ik heb de ervaring dat je met hem heel goed kunt praten. goede kans dat je hem gewoom kunt terugsturen…

Deze zwarte wijzerplaat is ook heel mooi !
Veel plezier ermee !

Groet,
Werner

foto waren idd wat aan de grote kant, heb ze nu wat verkleind.

Groeten,

peter

gefeliciteerd, ziet er mooi uit !