Nieuwe aanwinst

Na mijn vorige bericht naar het advies over of ik het best een horloge in Maastricht of Dusseldorf kon kopen ben ik geslaagd in Maastricht.
Na vrijdagmiddag aangekomen te zijn in maastricht als eerste juwelier Burger aangedaan. Leuke zaak met veel mooie horloges en vriendelijke mensen. Heb daar een tweetal GMT’s omgehad, een nieuwe Breitling Skyracer en een Rolex Submariner LV! Die laatste was net binnen en in nieuwstaat.
Toch maar even verder gekeken en het volgende adres was Steiner…
Hierna nog even naar de overkant geweest bij Fillipucci. Een aardige vent en eerlijk over de horloges, maar had eigenlijk alleen een submariner met wat schade aan de lunette zonder papieren (was de prijs ook naar). Echter niet waar ik naar op zoek was.
Als laatste naar Juwlier Martens geweest (officieel Rolex dealer) en zag daar in de etalage de standaard submariner staan en de nieuwe GMT. Beide omgehad en toch maar gevraagd of hij niet toevallig een Sub LV had. Nou die had ie wel! Stond alleen niet in de etalage. Uiteindelijk is dit 'm ook geworden. Kreeg als presentje nog een Rolex press papier erbij!
Fotooo’s:

van harte met je nieuwe aanwinst en veel plezier ermee…
ik heb hem ook gehad maar ben na een tijdje toch voor de sub no date gegaan… :wink:

deze foto van mijn lv stond naog in photobucket :

Ahaaaa, je bent dus geslaagd in Mestreech bij juwelier Martens! :slight_smile: Je hebt er een mooi horloge gekocht, Lou!! (tu)

Mooie klok!!! (tu)
Ik zie enige gelijkenis met mijn Alpha :wink:
Nee zonder gekheid…erg fraai hoor!

Erg mooie rolex. Ik vind de groene bezel toch al “iets” bijzonders toevoegen aan de rolex. succes met
dit mooi horloge.

Mijn beste,

Proficiat met dit majestueuse horloge.
Wat een SCHITTEREND horloge is dit, “van een wereldklasse” welke elke vergelijking bijna doet vergrijzen.
Moet ik hier nog meer over zeggen?
“Nee dus” mijn ogen doen pijn van genot. ::o
Veel plezier er verder mee, mijn complimenten. (tu)
En eens, ja eens zal er ook zo’n horloge uit de hoogste klasse der “Haute Horlogerie” om mijn polsen dansen. Een dans van innerlijk geluk.

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd!! met deze aankoop.
Zeer betrouwbaar en een tijdloos design.
Goed voor vele jaren kijk en"luister" plezier.

Bedankt allemaal voor de reacties, ben er ook erg blij mee!!

Gefeliciteerd met dit fantastische horloge!

Groeten, Tom V.

Prachtige klok!!! Gefeliciteerd!

Inderdaad, prachtige klok !

Groet,
Werner

Dit is voor mij een van de mooiere Rolexen.

Arjay

lijkt verdacht veel op mijn Alpha…
Veel plezier ermee, mooi die groene bezel!!!

groet Arno.

gefeliciteerd.

Gaaf! Die wil ik ook ooit nog eens aanschaffen. Van harte en veel plezier ermee.

gefeliciteerd met deze aanwinst prachtige klok mooi door eenvoud gr hans