Nieuwe aanwinst

Onlangs heb ik een fraai horloge bemachtigd; De Seiko SRP043, oftewel de Spork!

Een fraaie klok, met een hoog Sinn-gehalte. Ter vergelijking even een plaatje van de 857 van Sinn

De RVS-band heeft een net weer iets andere uitvoering van het bekende Seiko pennetje-busje systeem waar veel Monster en BFK-eigenaren al mee hebben gestoeid. Na wat voorzichtig kijk- en zoekwerk en uitproberen lukte het prima om er een schakeltje bij te zetten.

Nou nog ff checken of ie wel echt waterdicht is :wink:

7 likes

Gefeliciteerd! Inmiddels een collectors item!

Tjee…:flushed:
Ik wist dat hij wat van Sinn weghad…
Maar nu zo onder elkaar…

Maar ZO veel?! Wel een fraaie Seiko!:+1:t2:

Hebben ze hem express als voorbeeld gehad , of is het toendertijd een ‘toevalstreffer’ geweest…(?)

1 like

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Sinn schrijft op haar website dat de vormgeving is afgeleid van vliegtuig-instrumenten. Ik denk niet dat Seiko naar Sinn heeft gekeken, want ze zijn over het algemeen vernieuwend en origineel. Ik vermoed dat ze hun luchtvloot als voorbeeld hebben genomen :wink: De gelijkenis is idd wel erg treffend.

Mooie Seiko zonder meer,maar de Sinn heeft mijn voorkeur ook door de band.

Veel plezier met deze mooie Spork! Ik ben blij dat ik je kon helpen om wat draagtijd vrij te maken :wink:

1 like

@Tempus_Fugit, Hij is mooi Ron. :+1: deze wekt ook mijn interesse, :wink:

1 like

Heel mooi :+1:

Mijn beste,

Een mooie en vooral ook solide aanwinst. :watch:
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

En ja hoor…daar is de Spork wederom…zelf ook in bezit en altijd leuk om berichten van blijde eigenaren te lezen en leuke foto’'s te zien!!! :ok_hand:

1 like