nieuwe aanwinst

Eindelijk dan toch besloten om een Hamilton te kopen. Ik had er al vaak naar gekeken en was erg onder de indruk van de afwerking en de uitstraling van deze horloges. Nu is het er dan toch van gekomen.
En dan nu… de foto’s
groet
Harald

mooi en degelijk horloge. veel plezier ermee

Tjee, wat een schitterend horloge!!
Wat kost nou zoiets???

Gefeliciteerd

Mijn smaak, mooi en clean horloge. SUPER. Veel plezier er mee

Een erg mooi horloge…echt. Gefeliciteerd ermee!

Veel plezier er mee !

Voor de enthousiastelingen misschien leuk om te weten dat juwelier Gruyters in Enschede vanaf over ongeveer 2 weken Hamilton gaat voeren als merk in de winkel…

Bas

Hij ziet er mooi uit, maar naar mijn smaak iets te donker. Evengoed veel plezier met het horloge.

Groeten, Tom Vreeken.

gefeliciteerd met je nieuwe klok!! Stijlvol zwart!
Altijd mooi die powerreserve (tu)

Groet Arno.

Mooie klok! Heb dezelfde omgehad bij Schaap Citroen in Eindhoven, vond de jazzmaster persoonlijk nog iets mooier.

Denk dat er binnenkort maar een aparte hamilton sectie op dit forum moet komen :smiley:

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst, echt een stoere en strakke klok. Sinds een paar weken voeren wij ook het merk Hamilton in onze collectie, en het zijn allemaal mooie klokjes vind ik. Het merk is nog redelijk onbekend bij de mensen helaas maar daar zal nu wel verandering in komen. Dus mocht je een keertje in Harderwijk komen dan moet je maar eens binnenstappen bij juwelier Reuyl.

beste harald, gefeliciteerd met je mooi aanwinst. deze staat ook op mijn lijst! veel draagplezier!
mark

Heb zelf ook een Hamilton Khaki vind het een hele mooie klok voor zijn geld, vooral via internet kan je heel veel geld besparen op de gevraagde prijzen. Heb 2 maanden geleden van een forumlid een Pb’tje ontvangen dat die een nw Hamilton X-wind via internet had gekocht voor € 420 verzonden vanuit Singapore (dan is denk ik wel de 19% btw niet betaald). Vanuit Engeland koop je b.v. dezelfde X-wind voor € 649

Genesis

Ahaaa, dan kan ik dit soort schoonheden daar eens gaan bekijken! Want zo te zien heeft Harald hier wel een fraai horloge mee gescoord! (tu)

Beste forumleden,
bedankt voor al jullie reactie’s.
Ik begreep van de winkelier waar ik dit horloge kocht, dat Swatch bezig is met een duidelijke opwaardering van het Omega merk. Dit door andere uurwerken (co-axial) toe te passen of simpelweg de prijzen te verhogen. Voor de Hamilton horloges is een soort markt-offensief gestart met als bedoeling dat deze het segment gaan bestrijken waar Omega dan uit verdwenen zal zijn. Op dit moment kost het horloge zoals ik hem gekocht heb € 750,= , waar met wat onderhandelen zo’n 15% vanaf te kletsen valt.
Men verwacht trouwens wel, dat de prijzen voor Hamilton wat in de lift gaan (richting het oude Omega niveau), als het merk zijn plaats in de markt eenmaal heeft veroverd.
Tot nu toe beleef ik veel plezier aan mijn Hamilton. De afwerking, het gewicht, nauwkeurigheid en ook het draagcomfort zijn dik in orde.
Ik kom trouwens graag een keer kijken in Harderwijk.
groet
Harald

mooie strakke klok zeer elegant maar gelijktijdig een stoere krachtige uitstraling veel kijk en luisterplezier

gefeliciteerd met dit mooie horloge en nu wel die lichtbruine band erbij kopen he :stuck_out_tongue:

Zeker ! Ga morgen op pad.
groet
Harald

Je hebt deze prachtige klok nu al een tijdje. En ik weet zeker dat hij je nog steeds goed bevalt. Zelf heb ik begin januari dezelfde power reserve gekocht, maar dan met de lichte wijzerplaat en licht bruine band. Echt een hele mooie klok voor een goede prijs.

Veel plezier nog met je horloge

gr appie

Mooie klok. Veelplezier ervan.