Nieuwe aanwinst

Mijn eerste Seiko. Besteld bij Gerrit Nanne. Ik had een gouden exemplaar nogig. Erg mooi afgewerkt met een zeer apparte wijzerplaat. Er is wel een bruin leren bandje onderweg want dat staat er denk ik mooier bij. Als ik die heb maak ik nog wel een paar fotos.

Mooie wijzerplaat!

Vind hem heel leuk, hoewel ik de keuze van de blauwe kleur voor zaterdag (en waarschijnlijk rood voor de zondag) er niet echt bij vind staan. Dat is, vind ik tenminste, toch meer voor de sportievere look. Jammer dat Seiko dat niet veranderd heeft… Met een leren band ziet hij er denk ik nog mooier uit…

Veel plezier ervan !!

mooi horloge; helemaal niks verkeerd mee. geniet ervan

Mooie Seiko, ik had hem nog niet in die kleur gezien.

Een bruin bandje zal inderdaad erg mooi staan, maar die er nu op zit ziet er ook goed uit.

Veel draagplezier!

Mvg Marco

Ik zou hem zo laten maar ja ik hou van bling bling…:slight_smile:

Hallo dreski,

Gefeliciteerd! Seiko 5 is altijd goed. Hiermee heb je veel “bang for the bucks”

Groeten, Tom Vreeken.

Mooi horloge ! Sportief en toch stijlvol.

Ik doe het bij sommige zo: leder voor in de winter en staal voor in de zomer.

Goud zit er bij mij niet tussen - zo rijk ben ik niet :wink: :smiley:

Bedankt voor de reakties. Ik denk ook niet dat dit mijn enige seiko5 blijft want ze zijn erg mooi allemaal.

Ik vind de combinatie poker en dit horloge goed gekozen! Het heeft die bepaalde uitstraling.

Poker zorgt ervoor dat ik mijn hobby kan financieren zonder problemen met mijn vrouw te krijgen. :wink:

Mooi horloge (tu), prima match met de band

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een van de verfijnde ‘Seiko’ vijfjes. Très chique.
Veel genot bij het dragen van dit fraaie horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Poker zou er voor kunnen zorgen dat ik geen horloges meer kan kopen en problemen krijg met mijn vrouw :smiley:

Gelukkig beschik ik over een goede discipline en kennis om poker winnend te spelen. Dit is niet voor iedereen weggelegd maar ik ben ook geen miljonair. Maar wie weet wat de toekomst brengt.’:wink:

Iedereen een Seiko, zo hoort het :smiley:

Ruud