Nieuwe aanwinst

Hallo lui,

Heb gisteren een leuk automatisch klokje opgepikt. Er zit een ETA 2824-2 in, en de afmeting is 40,5mm. Het is een vrij onbekend merk maar de kwaliteit en afwerking is zeker top. Van dit horloge zijn er nergens op het net echte foto’s te vinden, dus bij deze een paar…Verwacht er alleen niet teveel van met mijn beperkte fotokunsten…

gr,Mus.


Nou dat valt wel mee hoor… :slight_smile:

http://images.google.com/images?q=louis%20erard&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGIC&um=1&sa=N&tab=wi

Nou Hans,

Ik heb gezocht en gezocht maar van deze specifieke klok geen enkele realtime foto gevonden,alleen diegene van de l.e. website. Dus voor een eventuele geinteresseerde kan het interessant zijn(:P)

Hallo, Mus.

Die fotokunsten vallen best mee, hoor! Mooi duidelijk tijdloos horloge, gefeliciteerd.

Groeten, Tom Vreeken.

Hij zite er prima uit, van harte met deze aanwinst!

Mijn beste,

Proficiat met dit ‘leuke automatische klokje‘, zoals je het zelf omschrijft.
Een leuk automatisch klokje, maar dan wel een van een sprankelende schoonheid welke je met de regelmaat van de klok,
met veel plezier, op je horloge doet kijken om er de juiste tijd mee af te lezen.
En die fotokunsten die vallen toch best wel mee.!! :wink:
Veel draag genot toegewenst.

Orologio Signaturis Temporis

Mooi hoor, gefeliciteerd.

Ruud

Mooie klok,
aparte sierlijke cijferindexen die tramway staat er ook goed bij.
Mooi bandje ook en handig gedaan die gekantelde datum.
Volgens mij heeft Masterfan ook dit merk,ik zie ze weleens te koop staan en ben nog steeds aan het overwegen of ik er zelf ook 1 zal aanschaffen.
Zit er trouwens een glazen achterkant in ?

2006: op dit model zit geen open achterkant, maar zo bijzonder is een eta 2824-2 niet hoor. Je hebt ook louis erards met open achterkant.