Nieuwe aanwinst!

Ik heb lang getwijfeld maar ben toch zeer blij met deze aanschaf. Nadeel is alleen dat mijn gouden seiko5 superior weinig draagtijd zal krijgen. Misschien gaat die binnenkort in de verkoop. Mijn nieuwe is een Blyssa handopwinder met Art deco wijzerplaat.


mooie wijzerplaat en toch chique en niet te veel
subdials, tekst, etc. Geniet er van. (tu)

Ja, mooi, elegant en toch niet te druk.
Congrats met je nieuwe aanwinst.
Het bandje staat er ook erg mooi bij.

Wat een fantastisch exemplaar! Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Martin

Mijn beste,

Proficiat met deze wonderschone aanwinst.
Het is werkelijk een schitterend horloge. Een horloge van grote klasse, het kan zelfs wedijveren met de wereldklasse. :wink:
Ik ben met name bijzonder gefascineerd door de Art Deco wijzerplaat. Je ooglid wordt er als het ware naartoe getrokken. Alsof er een groot geheim achter verborgen zit.

Ik ben dan ook stellig van mening dat dit geheim zich pas zal ontfutselen aan de pols van de gelukkige drager.
Heel veel plezier ermee.
Overigens de ‘Blyssa’ welke je ter verkoop hebt aangeboden mag er ook zijn.

Orologio Signaturis Temporis

Fantastisch mooi.

Marc-B1 Schreef:

Ja, mooi, elegant en toch niet te druk.
Congrats met je nieuwe aanwinst.
Het bandje staat er ook erg mooi bij.

Helemaal mee eens. Prachtige watch.

Gr. JanJ.

Kijk dit vind ik nou een mooie Blyssa.
De gene die je te koop aanbied en die ik zelf ook heb kan niet tippen aan deze.
Deze wijzerplaat wordt ook wel Sunburst genoemd.
Je komt hem ook tegen bij het merk Copernicus,Atlantic.
Veel draagplezier (tu)

Erg mooi! En ondanks de vintage look, is deze “modern”?

Bedankt voor de reakties. Zoals jullie weten was ik ook van plan een Atlantic worldmaster Art Deco aan te schaffen. De importeur hier in Nederland leest zijn mailtjes alleen niet vaak. Ik wacht al 4 dagen met bericht welke modellen hij op voorraad heeft zodat ik niet voor niets naar Breda rijdt. Dit model is minstens net zo mooi en was ook goedkoper. Atlantic kan voorlopig even wachten.

Gefeliciteerd met je aanwinst, heeft een hele mooie wijzerplaat en de kleur van het bandje is ook mooi (tu)

mooi hoor! Smul smul! Succes met je aanwinst!

Prachtige klok! Vooral de wijzerplaat vind ik bijzonder!! (tu)

Toch jammer dat ik die van mij destijds heb weg gedaan, ik had hem met zwarte wijzerplaat, blijft toch mooi, veel plezier met je nieuwe aanwinst!

floris hoe kon je? Er stond laatst een zwarte op ebay met een nu kopen prijs van 250 euro. Men bood maar 51 euro en hij is toen niet verkocht. overigens is 250 euro wel te veel.

Hier een stalen model. Ook erg mooi. http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150193242217&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:Watchlink:middle:nl

Die zwarte wist ik van, maar de pc heeft kuren en wil af en toe niet meer (pas 4mnd oud, kl… ding), anders had ik mischien wel mee gaan bieden, ik was helemaal weg van de wijzerplaat, maar ik zat in een dure tijd , en toen ging ik opruimen, soms loopt het zo.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,4020,4020#msg-4020

Gefeliciteerd met deze keuze(tu) mooi klassiek horloge! veel draagplezier:)

Uno plato (vrij vertaald; een plaatje)
Jur