Nieuwe aanwinst

Ik vind mijn Omega Seamaster nog elke dag een geweldig horloge om te dragen, maar dit horloge is natuurlijk wel duidelijk aanwezig met zijn stalen band en blauwe wijzerplaat. Voor die momenten waarop een wat klassieker horloge beter zou zijn was ik nog aan het zoeken naar iets met een leren bandje.

Enige tijd geleden zag ik een Nivrel Chrono van Antoon (Amaille) hier op het forum en ik vond het een prachtig horloge maar de prijs was me te hoog. Tijdens het kijken in de aangeboden sectie zag ik plotseling dat hij één uit zijn collectie te koop aanbood en daar moest ik natuurlijk even naar kijken. Zeker omdat het tarief voor een gebruikte toch een stuk prettiger ligt! Om een lang verhaal kort te maken, gisteravond bekeken en meteen gekocht. Het is de goud/staal versie en het horloge ziet er als nieuw uit. Vooral de combinatie van een chronograaf met een klassieke look spreekt me erg aan. De goede verhalen over Nivrel en de mooie afwerking gaven de doorslag.

Hier vast een foto waar je het reliëf van de wijzerplaat goed kan zien.

Ik heb het horloge vandaag de hele dag omgehad en het draagt echt buitengewoon prettig. Met twee automaten wordt het nu alleen wel tijd voor een watchwinder!

Guus

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuw aanwinst.
En een aanWINST is het zeker. Wat een schitterend horloge is dit zeg deze ’Nivrel Chrono’
Ik heb hem inderdaad zien staan op de verkooppagina en aldaar het horloge in vol ornaat kunnen aanschouwen.
Het is een meesterlijk ontwerp, van een gerenommeerd horloge merk. Klasse hoor!!
Ik wens je er veel draagplezier mee. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hallo Guus,

Gefeliciteerd met dit mooie horloge! Veel draagplezier! Wat ik leuk vind bij dit horloge is de datum aanduiding en het reliëf.

Groeten, Tom Vreeken.

Gefeliciteerd, ik vind het ook een erg mooi horloge met een erg leuk uurwerk!