Nieuwe aanwinst...

15 jaar lang zonder horloge geleeft, en nu heb ik de smaak te pakken… 3 horloges vind ik voorlopig genoeg, nu stop ik even met aanschaffen :wink:

15/3 is 5. Dus gemid.elke 5 jaar een nieuw horloge valt wel mee.
Mooi ding trouwens.

Ziet goed uit, Band schijnt super te zijn ?

Dat stoppen met aanschaffen horen we hier wel vaker, meestal lukt het niet :D:D

Veel plezier ermee

Wat kost zo`n klok eigenlijk, een honderd of 3?

Heel mooi en degelijk, winnaar van de Goldene Unruhe. Great value for money. Ik heb hem zelf ook :wink:

Ik heb er ook 1 in het blauw maar het is een horloge wat je steeds weer om doet. Ik hoop dat je er minstens net zoveel plezier van hebt als mij!!!

Mooi horloge…Ik zit er soms ook aan te denken er eentje aan te schaffen. De opgelegde indices geven het horloge een heel eigen karakter, ondanks de bewuste gelijkenis op de Rolex.

gr,
Hans Mennink

Eerlijk gezegd vind ik de indices van de Rolex submariner mooier, maar ja, dit horloge gaat voor 10% van de Rolex. Ik was een tijdje van plan om een submariner aan te schaffen maar ik kon voor mezelf de prijs niet rechtvaardigen.

Nou eh, ik heb er 400 voor betaald

Mooi klokkie High, veel plezier ermee.

Fraaie klok! Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Gr. Patrick

Mooie klok! Net als Hans denk ik er ook al een poosje over om er eentje te kopen. Met blauwe wijzerplaat.
Ennuh vwb die 5 horloges…wedden dat er nog wel een paar volgen?

Ad

Via internet gekocht. En nee, m’n nick heeft niets met een discotheek in Hoogstraten te maken… :slight_smile:

Jaja, stoppen is zo makkelijk nog niet…

Touche! :smiley: Maar nu stop ik echt!

De volgende is alweer onder weg he hans!

Mvg Dennis.

Een hele mooie, Highstreet! Doet qua uitstraling zeker niet onder voor een Rolex, tenminste dat vind ik… :wink: