nieuwe aanwinst !

eindelijk weer eens een nieuwe aanwinst :wink:

op de meeting had ik de Noblex van Gerard gepast wat een mooi horloge. Zelf houd ik wel van dat soort horloges. Na de Louis Erards met Kleine seconde en natuurlijk mijn eerst gekochte horloge de Cartier nu weer eens een ks. Het horloge is in NOS staat heeft een prachtige zilveren wijzerplaat met opgelegde cijfers ( let vooral eens op de 4, wat een prachtig lettertype). Het feit dat het horloge goudkleurig is valt me totaal niet tegen, ik vind het prachtig bij hem staan. Ook de gladde bruine leren band van Eichmueller staat er mooi bij. De wijzers zijn ook mooi gevormd. Haha wat vind ik eigelijk niet mooi aan dit horloge… Kortom ik vind het een zeer geslaagde aanwinst.
Het horloge past mooi om mijn pols qua maat.
Het uurwerk is een ETA 900.

nu een paar foto’s :

In één woord Prachtig! Mooi met die kleine secondewijzer, op een rustige lichte plaat. Chique!

Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Groeten,

Martin

Mooi en tijdloos ontwerp.
Zal een leuke dress-watch worden! (tu)
Veel plezier ermee !

Ja, die Noblex van Gerard, ik sprak 'm laatst, hij heeft geen spijt van de koop. En ik wel van de verkoop :wink:

Maar wat een prachtig horloge heb jij gekocht! In perfecte staat, met een prachtige plaat! Hij oogt groot, hoe breed is ie?

Mijn beste,

Wel bekome het u.

Van harte, met deze nieuwe aanwinst.
Een horloge pur sang van grote klasse. Prachtig design, gedistingeerd en toch een krachtige chique uitstraling.
Een collectioneur waardig. Mijn complimenten.

Veel genoegen er mee (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd met je aanwinst. Veel plezier ervan

Ja, van harte!
Met recht een heel mooi, klassiek uurwerk

Mooi,mooi,mooi (tu)
Hij lijkt zo groot wat is de diameter?

Helemaal eens met je uitleg. Alles is mooi aan dit model. Veel draagplezier.

Een echte vintage met die ETA 900.
Prachtige klok.

Mooi, zeg! (tu) Veel plezier ermee!! :slight_smile:

mooi tijdloos horloge vooral de cijfers op de rustige wijzerplaat veel luister en klokplezier gr hans

Een super mooi horloge, ook een uitblinker in je collectie!

Is deze verder ook ergens verkrijgbaar? En waar kan ik meerdere modellen van dat merk vinden? Of weet je dat zo niet?

Ype

Weer een pracht horloge !
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Groet,
Werner

Prachtig en beschaafd. Veel draagplezier.

groet,

Marijn.

Prachtig hé, zo zie ik ze graag !! (tu)

De “4” als arabische index werd in een bepaalde periode wel vaker zo gemaakt:

en soms nog meer “gestyled”:

Met Vintage Groeten,

Morse.