Nieuwe aanwinst

Mijn horloge gekte begon eigenlijk met Swatch toen ik een jaar of 15 was. In de loop der tijd waren de modellen welke ik had kapot, gekrast of verkleurd. Ik kende het bestaan van Polywatch en Displex nog niet. Bij een verhuizing zijn ze eens allemaal weggegooid. Eeuwig zonde. Ik besloot bij squiggly eens te kijken of ik mijn oude modellen nog kon vinden. Dat was niet zo moeilijk en sommige waren fors in prijs gestegen. De maat van de standaardmodellen is me nu echter te klein (33mm). Ik ben een beetje gaan speuren op marktplaats en kwam dit model tegen wat ik gewoon niet kon laten liggen. Een automaat van Swatch voor de prijs van een Alpha. Hij was van Robbie en die heeft hem heel vlot naar me opgestuurd waarvoor mijn dank. Dit zijn de foto’s


Hallo Dreski,

Een mooie Swatch. Ik ben zelf ook wel een fan van Swatch, ondanks dat ze van plastic zijn en dus ook gauw beschadigen. Ik heb zelf toevallig van de week op E bay mee zitten bieden op een automaat van Swatch. Daar staan er best wel wat van te koop. En ook nog ongebruikt. Helaas heb ik deze veiling niet gewonnen.

Veel plezier ermee !!!

Paul
Leeuwarden

Hoi Dreski,

Wat een grappige swatch. De combinatie van metaal, plastic en leer is, uhm, anders. :wink:

Veel plezier er mee!

Groeten,

Martin

Leuke aanwinst Dreski, het bandje vind ik zelf erg mooi. Van harte en veel plezier ermee. Jw

Mijn beste,

Proficiat.
Wat een bijzonder goed horloge is dit.

Ik had wel eens iets op het forum gelezen over mechanische ’Swatch’ horloges, maar ik had er tot dusverre nog geen op de foto gezien.
En wat ik nu te zien krijg schetst mijn verbazing. Het is werkelijk een lust voor het oog.

Een mooie horlogekast, een tijdloze wijzerplaat met Romeinse cijfers, een doorkijkvenster welke ik bij menig horloge afbreuk vind doen doch hier volledig op zijn plaats is en dit alles krachtig omarmt door een stevige zeer fraaie band.
Mijn complimenten.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit voortreffelijke horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd dreski met dit leuke klokje. Het heeft van alles wat: zilver om de wijzerplaat, goud op de kroon, groen en wit doorzichtig plastic, een bruine leren band: past overal bij:).
Echt iets voor ‘snobs’;)! (zie in het draadje van Ed s, TW Steel http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,73318,73396#msg-73396)

Groeten, Tom Vreeken.

Hahahaha leuk topic. Nou ik vind Alphas en Swatches zeker niet minderwaardig. Voor de zomermaanden waneer ik lekker in een korte broek vertoef ga ik toch niet met een Tag Heuer of Hamilton lopen. Ik heb al weer een nieuwe swatch op het oog. Zodra het budget voor een nieuw horloge geslonken is kan ik ook genieten van een horloge met een bescheiden prijs. De “Horlogehonger” moet af en toe worden gestild. Dat kan met Fastfood of een driegangen diner. :wink:

Hoi Dreski,

Leuk om te lezen dat er meer mensen hun eerste Swatch horloges blijven herinneren. Ik heb dat ook gehad. Mijn eerste Swatch kocht ik om te dragen bij het roeien. Ze waren redelijk bestand tegen water en als ze overboord vielen was het verlies minimaal. Mijn eerste was een zogenaamde jelly fish die nu helemaal verkleurd is. Maar bij een vriendelijke Belg kocht ik op ebay de iets grotere automatische onofficiele uitvoering. De tweede en derde foto zijn van wat ik de mooiste swatch vind, maar die van jouw is ook heel bijzonder.

Veel plezier er mee!

Groeten,

Cees

mmm

Zo gefotografeerd krijg ik bijna spijt.

gelukkig heb ik er meer :smiley:

Prachtige Swatch, dreski.

Zelf heb al een jaartje deze swatch. Prima horloge en als je er een beetje voorzichtig mee bent kan je er lang plezier aan beleven.
Groeten

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Het is een leuk horloge :slight_smile:

Leuk horloge. En de link naar je jeugdsentiment maakt het horloge nog leuker.

Gefeliciteerd met je aanwinst en veel draagpezier.

Groet,
Alex

Leuk, die heb ik volgens mij ook gehad.