Het ontbrak me nog aan een echte duiker. Uiteraard heb ik de Aplha Submariner maar om daar mee het water in te springen is geen goed idee. Mijn oog viel op de seiko SKX007. Het nummer deed me denken aan James Bond ondanks dat dit horloge nooit in een van de films voorkwam. Toch heeft het horloge de uitstraling van een eind jaren 60 horloge. Er is ook een James Bond Nato strap onderweg want volgens mij past die er perfect bij. Ik heb even snel wat plaatjes geschoten:

Hier een foto van een echt James Bond horloge. Deze Nato komt er dus op. Wel in de correcte breedte overigens want dit ziet er natuurlijk niet uit. 
Met dank aan Robbie voor de snelle levering en scherpe prijs. 
Zo’n SKX-duiker is altijd een goede aankoop! (tu) Je krijgt beslist wáár voor je geld en het zijn heerlijke horloges om te dragen. Ik heb die van mij op dit moment ook aan m’n pols. 
Van deze aankoop krijg je geen spijt! (tu) (tu)
En morgen met streepjes is hij helemaal af.
Ja Adriaan ik zou je bijna vergeten voor de finishing touch. Ook weer bedankt. (tu)
gaat lekker met jou met de aanwinsten !
de skx 007 is een mooi horloge en een klassieker wat mij betreft.
Ik zit te dubben tussen een skx 007 en skx 009, beide leuk maar ben niet uit over de kleur natuurlijk,…
Van harte, een stoere klok en zo’n Nato zal hem goed staan! Nu alleen nog de Aston Martin en de vrouwen!
(tu)
Ja er zit wat verloop in mijn verzameling. Ik heb twee chineesjes opgeofferd voor dit exemplaar maar heb er echt geen spijt van. 
Mede doordat mijn Hamilton gerepareerd wordt heb ik nu last van een onverzadigbare drang naar nieuwe horloges. Hopelijk ebt het weg hehe. Daarbij komt ook dat ik nu meer en meer ga realiseren wat ik echt wil. Vroeger kocht ik nog wel eens te impulsief. Maar ja sedert ik op het forum zit voel ik me ook een beetje als een kind in een snoepwinkel. 
Met die vrouwen zit het wel goed. Er wonen er twee bij me thuis. En voordat ik word uitgemaakt voor bigamist, ik bedoel natuurlijk mijn vrouw en dochter.
Hoi Andre,
Proficiat met je nieuwe aanwinst.
Het schijnt, dat we een beetje dezelfde smaak hebben.Blyssa!!
Even ook voor Masterfan nog een foto van mijn Seiko -Trio.

gr.JanJ.
Met het oog op het EK is die orange bullit niet verkeerd. 
ja leuk trio hoor !
Ik heb van de duikers van Seiko de black monster en de witte samurai. Dus er moet haast wel een skx 007/ 009 bij. Hoewel de banden van die het niet halen bij die van de monster of de samurai natuurlijk. Denk dat ik voor de jubilee band ga.
Stoere Seiko, double o seven!
Toch bespeur ik een opkomend Seiko virus!
Groet,
Paul
Leeuwarden
Mijn beste,
Proficiat met je nieuwste aanwinst.
Een robuust en secuur horloge van het type; ‘ruwe bolster blanke pit’
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit karaktervolle horloge. 
Ik heb solid oysters voor de skx009/007… een verademing.
Het is een lekkere mooie stoere klok(tu).
Gefeliciteerd, veel draagplezier!
Groeten, Tom Vreeken.
Volgens mij hebben jij en ik redelijk dezelfde smaak Dreski, zou je eens een paar goede foto’s van je gehele collectie willen maken? Ik ben wel eens benieuwd. En voor je gemist moet je anders maar een leuk plakplaatje erbij zetten ofzo ^^.
Ik ga wel even aan de slag.
Altijd goed, een Seiko duiker moet iedereen hebben! Gefeliciteerd.
Hahahahaha precies. Mooi detail met die zippo maar niet te dicht bij het nylon komen.