ik weet dat de meesten niet gek zijn op quartz maar deze wilde ik hebben
een echte alles in een horloge met wereldtijden,atoomtijd,powerreserve,eco-drive,atoomtijd van japan,usa,europa,saffierglas,en 200mtr waterdicht ,
en natuurlijk chronogaaf,timer,2xalarm ,kalender tot 2090
dus wat wil jij nog meer,ben er dan ook super gelukkig mee.
de CITIZEN-SUPER-SKYHAWK-AT
Een horloge welke blijkbaar alle andere horloges overbodig maakt.
Het is me nogal wat deze opsomming der complicaties.
Voor mij komt de wijzerplaat nog al erg druk over, ik houd het liever iets rustiger.
Maar ik kan mij voorstellen dat jij als globetrotter dit niet alleen een erg mooi doch ook een erg praktisch horloge zal vinden.
Ik wens je derhalve veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit wereldse horloge.
1 vraagje, kun jue de dag & datum zo aflezen, of moet je daarvoor eenknopje indrukken.
Welke tijdzone er is ingesteld hoef ik niet zo nodig af te lezen.
En iid; erg drukke wijzerplaat, kun je de tijd gelijk aflezen of moet je ff focussen?
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Op deze druilerige dag heb je denk ik voldoende tijd om de ongetwijfeld erg dikke handleiding van A tot Z door te nemen. Veel plezier met deze alleskunner(tu).
Ik vind 'm super ! Heb zelf een ook een eco-drive en dat is dankzij z’n betrouwbaarheid toch 1 van m’n favorieten. Dus met atoomsturing moet ie helemaal superbetrouwbaar zijn lijkt me Van harte met je aanwinst !
Had deze ook bijna gekocht, maar op een haar na gemist op Ebay.
Heb zelf 2 Ecodrives van Citizen en ben daar erg tevreden mee. Ze lopen exact op tijd, afwijking 15 sec. per maand. Moet nog zien welk ander merk daar tegen op kan.
Je pakt het in elk geval goed aan met die atoomklok. Als je dan toch een quartz neemt, moet hij ook 100% zuiver op tijd lopen vind ik
Ik moet zeggen trouwens dat ik vooral techniek kan waarderen. Dat houdt in dat ik zowel van mechanische horloges houd als van dit soort gadget horloges. Als er eens wat geld over is komt er voor mij waarschijnlijk nog wel eens een suunto of een T-touch.