Nieuwe aanwinst

Beste allen,

Gezien het feit dat ik zo nu en dan eens een blik werp op het trade forum op timzones, kwam ik een buitenkansje tegen.

Een Roamer Competence La Grande in rosé goud. compleet nieuw in doos met alle papieren en zelfs het labeltje eraan. Helaas inmiddels wel wat duurdere geworden door de grote vrienden van de douane, maar nog steeds een super prijs.

Hier even een paar foto’s die ik net even mijn telefoon heb gemaakt.

Prachtig horloge ! (tu)
Deze ga je ontgetwijfeld met veel plezier en gepaste trots dragen.

Complimenten voor het horloge én voor de telefoon!!
Jur

Heel mooi! Uurwerk en verpakking zijn evenzo om van te smullen. Van harte met deze pracht aanwinst.

Ik ben altijd wel een Roamer-fan. Mooie uitvoering in Rose-goud. De foto’s doen 'm helaas geen eerlijk recht.

Erg mooi, dat rose-goud mag er best zijn…als er ooit nog eens een Goldbird te koop wordt aangeboden…

Ziet er altijd chique uit, goud met zwart. Zit hier een Unitas uurwerk in?

Je houdt het wel spannend met de eerste foto’s. Heb nog nooit van dit merk gehoord,
maar toegegeven het ziet er zeer fraai uit. Ook de verpakking mag er zijn.

Een prachtige aanwinst waar je denk ik veel plezier aan gaat beleven.

Ik zou graag nog wel eens betere (scherpere) foto’s willen zien.

groet

Ed

Gefeliciteerd met dit chique horloge! Het is niet mijn stijl maar dat mag de pret niet drukken, veel draag plezier:).

Groeten, Tom Vreeken.

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een aan-winst die er zijn mag. Wat een prachtig horloge is dit. Een horloge ‘voorbeeldig in zijn soort met blijvend gezag’
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit schitterende horloge.

En voor nu; “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Erg mooi hoor. Veel draagplezier.

Fraaie klok (tu) Ook ik had nog niet eerder van het merk gehoord.

Veel plezier ermee.
Groeten,

Martin

prachtige aanwinst en ik vind dat rose goud echt mooi ,geeft altijd weer wat extra aan het horloge geniet ervan en veel luister en klokplezier gr hans

Ja, dat is een fantastisch klokje. Zwart/goud is altijd een mooie combinatie. En de kersenhouten doos is ook heel leuk.

Veel draagplezier.

Groet,
Alex

Prachtig horloge met het veredelde Unitas uurwerk.
Roamer is toch een vrij oud merk.
Dit horloge had ik een paar keer gezien op de website van het Horlogeplatforum, maar dan met edelstalen kast.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Groet. Chris

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Het is een hele mooie, de houten doos ziet er ook goed uit (tu)

een mooie klassieke tijdloze klok!!veel draagplezier gewenst!!(tu)

Mooie klok hoor! Had nog nooit van het merk gehoord, maar ziet er goed uit (En de verpakking ook!)

Tjonge, wat een fraai horloge! (tu) Hier word ik vrolijk van! :slight_smile:

Als je wat meer tijd hebt, zou je dan eens een wrist shot willen maken? Daar ben ik wel benieuwd naar!

nice dresswatch!