Nieuwe aanwinst

Nieuwe aanwinst… Niet voor mij, maar mijn oudste zoontje wordt morgen 5 jaar😄

Swiss made horloge op je 5e , je moet ze wel goed opvoeden natuurlijk😁

23 likes

Leuk en gefeliciteerd alvast.

1 like

Leuk, alvast gefeliciteerd! Mijn zoon draagt nu z’n 3e Casio, kwaliteit voor een lage prijs…

1 like

Da’s leuk… Ook leuk om zoiets te kunnen kopen voor je kinderen he !

1 like

Met de paplepel ingegoten :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Mijn beste,

Leuk👍
Jong geleerd is oud gedaan!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Zo begint de ellende😉

Maar uh, kan hij al een beetje klok kijken? Mijn dochter van 5 heeft er totaal geen interesse voor, tenzij her roze is…

1 like

Nice. mijn dochter is ook met een flikflak begonnen, dan een casio en nu heeft ze een icecwatch (miyota). Niet mijn favoriete keuze maar ik moet ze niet dragen. Hou je dus maar al klaar om samen met je zoon horloges te gaan passen… de microbe is zeer snel over gedragen of zit het mss in de genen :blush:

1 like

Hoe leuk is dat !!! :smile::+1:

1 like

Gefeliciteerd! Nu weet zij (waarschijnlijk) ook hoe laat het is! :smile:

1 like

Wat leuk, gefeliciteerd!

Mvg. Bertjan

Proficiat alvast ,hier is de kleine ook gestart met een Zwitser :sunglasses:

2 likes

Erg leuk!!
Waar koop je een leuk horloge voor de kleintjes?
Als mijn zoon (vorige week 6 geworden) mij ziet rommelen met horloges, schuift hij aan en begint met passen, hij vindt dat papa’s klokjes hem allemaal passen en volgt de vraag welke hij mag hebben? :slight_smile:

Ik ga gewoon naar de juwelier met haar (daar hebben ze dan ook wel wat voor de papa zoals Longines, tissot… kan ik ook wat passen). Dan kost me dat wel een paar oorbellen extra maar dat ga je wsslk (nog) niet meemaken met een jongen van 6.

heb het op internet gekocht, bij swatch zelf…horloge is vanuit zwitserland rechtstreeks naar mijn huis gestuurd.

Dank voor de tip. ik gaaT zoeken.