Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst… Mooi horloge.(tu)
Wat staat er nu aan de binnenkant van de spanring van het glas gegraveerd?
De naam van het type horloge volgens mij. Net zoals de sub dat tegenwoordig ook heeft…
Grt Ger
@ CM prachtig horloge geniet ervan!
Wat fantastisch mooi zeg! Van harte. (tu)
tjvreeken Schreef:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst… Mooi
horloge.(tu)
Wat staat er nu aan de binnenkant van de spanring
van het glas gegraveerd?
Dat is inderdaad rolexrolexrolex dan onderaan bij de 6 staat het serienummer in dit geval een M nummer en dan staat er bij de 12 een rolex kroontje.
Sinds kort hebben alle modellen dit en hoef je dus niet meer de band van de kast te halen om het serienummer te controleren met het certificaat…
Verder bedankt voor de reakties !
Geweldig. Wat een mooie blauwe plaat. Persoonlijk vind het model met de “gekanneleerde” of “fluted” lunette nog mooier maar deze is ook top!
Is een zwarte plaat… 
De fluted bezel vind ik wat oudewetser…
Mijn beste,
Wel bekome het u!!
Een schitterend horloge uit de wereld der ‘Haute Horlogerie’.
Grote klasse. Prachtig design, gedistingeerd en toch een krachtige chique uitstraling.
Mijn complimenten.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit schitterende horloge. 
Orologio Signaturis Temporis
Ik zou zweren dat hij blauw is. Mijn Tissot prs 516 is bij fel zonlicht ook donkerblauw. En in kunstlicht is ie zwart. Hij blijft mooi trouwens. 
Zonder meer een heel mooie klok. Mooi formaat, aantrekkelijke wijzerplaat en natuurlijk ROLEX.
Band vind ik ook erg mooi (mat en glimmend)
Kortom zeer aantrekkelijke aanwinst, waar ik je heel veel plezier mee wens.
prachtige aanwinst ik ben zelf niet zo een rolex fan maar ik kan deze wel waarderen veel luister en klokplezier gr hans
Gefeliciteerd met je Rolex. Ben niet zo’n fan, maar deze is zeer fraai en door de beschaafde bezel niet zo’n opvallend polsinstrument.
Veel plezier ermee.
Groet,
Arno.
Een hele mooie Rolex, prachtig ook met de romeinse cijfers (tu)
Een van de mooiste Rolexen die ik ooit heb gezien. Nu ben ik geen Rolex kenner en zegt dit misschien niet zoveel, maar toch…Wat een plaatje!
Veel draagplezier gewenst!
MVG,
Joram Krol.
Je hoeft toch geen kenner te zijn om iets mooi of lelijk te vinden? Misschien is het wel zo dat een kenner bepaalde aspecten meer of minder kan waarderen en/of beoordelen, maar iets mooi of lelijk vinden kan gelukkig iedereen:)
Wat een wijze uitspraak Tom