Nieuwe aanwinst!:)

En ja hoor…het was weer zo ver!!
Weer liet ik me verleiden door een bod te doen op E-bay met als resultaat…
weeeeer een nieuwe aanwinst!!Zo vaak tegen me zelf gezegd"dit is ECHT de laatste keer"maar helaas(zucht) ik kan het niet ontkennen…het is een soort verslaving geworden.De kick om in de laatste seconden toch een hoger bod uit te brengen en vervolgens als "winnaar"te eindigen van al die andere bieders!!:slight_smile:
Toch wil ik hem jullie niet onthouden…



Dit is ook toevallig, ik was ook net aan het kijken naar een Laco. Alleen een ander type, maar deze kwam ik ook tegen. Zit hier niet een Vostok uurwerk in, want als ik goed gelezen heb is dit een handopwinder.

Ik heb tevens nog een algemene vraag over Laco.

Je ziet ook oude Laco’s die voor enkele duizenden Euro’s worden aangeboden. Wat is er met dit merk gebeurd, dat de huidige Laco’s zo goedkoop zijn.
Ik had een Quartz gevonden met een Eta uurwerk, maar ik twijfel nog.

Hallo Ed,
Klopt een Vostok uurwerk.kan je er verder weinig van vertellen. er is ook nog een
zilverkleurige uitvoering die ik ook mooi vindt.Laco maakt ook “Fliegeruhren” varierend van ergens in de honderd tot in de duizend euro.
Gr dennis.

Ja, dat klopt want daar was ik naar het kijken. Ze zien er wel aardig uit moet ik zeggen.

Inderdaad een heel mooi horloge.
Afgelopen vrijdag kreeg ik de geheel verchroomde versie van Uhren-kloepfer binnen.
Het Vostok uurwerkje is nog speciaal onder handen genomen met geblauwde schroefjes en een fijnere afwerking.
De duurste Laco horloges stammen uit de tweede wereldoorlog en zijn piloten horloges met een diameter van 55mm en hebben een Durowe uurwerk.
Hier een gepikte foto van zo,n apparaat.
Groet. Chris

Hallo Cris,
Deze komt ook idd bij uhren kloepfer weg:)
Gr Dennis.

Mijn beste,

Wie niet waagt, wie niet wint. Zo ook met E-bay
Derhalve proficiat met deze bekoorlijke aanwinst.
Een prachtig horloge: mooie rand, een bijzondere wijzerplaat, zeer fraaie uur- en minutenmarkers en een doorkijkbodem geven dit horloge een markante uitstraling.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit bekoorlijke horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Ja dat dacht ik wel, hoewel er meerdere verkopers zijn.
Ze staan er toch zeker wel 3 maanden op ebay, dus het moet een vrij grote voorraad zijn.
Ik had ook geboden, en ik vermoed dat de meeste mensen naar voetbal zaten te kijken omdat de prijs wel heel erg laag uit viel.
Groet. Chris

diashock Schreef:

Ja dat dacht ik wel, hoewel er meerdere verkopers
zijn.
Ze staan er toch zeker wel 3 maanden op ebay, dus
het moet een vrij grote voorraad zijn.
Ik had ook geboden, en ik vermoed dat de meeste
mensen naar voetbal zaten te kijken omdat de prijs
wel heel erg laag uit viel.
Groet. Chris

Waar voetbal wel niet goed voor is:D

Stijlvol horloge!! (tu)(tu)

Plaatje!
Vind het sowieso een interessant merk!
Jurrr

Nou ik haeb die horloge’s ook in mijn lijst staan om te volgen, die verkoper had ook een paar knal oranje ML horloges, vond ik ook wel geinig!

Veel plezier er mee, kan je nog een foto maken waarop je hem duidelijk draagt?

Ik vind 'm erg mooi Dennis, gefeliciteerd! Ik ben blij dat “vintage” weer mode gaat worden.

Erg mooi en Vostok uurwerken heb ik prima ervaringen mee. Het doet me een beetje aan een van der Klaauw denken. Ik ga ze ook maar eens in de gaten houden. :wink:

Nou er was gisteren ook voetbal op TV dus mijne is ook onderweg. :smiley:

Ik heb de Zilverkleurige met blauwe plaat en band genomen. Ik ben benieuwd.

Heb jij hem voor mijn neus weggekaapt? Ik was ook daarmee bezig, maar er komen er nog heeel wat aan.

Sjiek hoor (tu)

Vanavond geen voetbal op TV, maar het is mij nu toch ook gelukt, voor de belachelijke prijs van 16,50 Euro. Ook met de blauwe wijzerplaat.
Kan je zelfs geen eens een Alpha voor kopen.

Op de foto lijkt de wijzerplaat blauw, maar als hij uit de doos komt, is de wijzerplaat en het bandje opeens zwart geworden.
Teminste, bij mijn exemplaar.:slight_smile:

Je hebt gelijk, in de omschrijving staat zwart met zilver. Maar ik ga er vanuit dat hij er niet minder mooi om is.