Nieuwe aanwinst

En ik had me nog zo voorgenomen even te stoppen met het aanschaffen van horloges… Dit was echt een ongelukje, eerlijk waar:

En het patsertje dringt de Nettuno 3 meteen al op de achtergrond:

Mooi klok maar of die het ook wint van de nettuno? haha. Veel plezier er mee.

Mvg Dennis.

Winnen zal hij het niet denk ik, ik ben erg gesteld geraakt op m’n Nettuno 3. Maar er vallen me wel 3 positieve dingen direct op aan de Seiko:

  1. De lunette draait een stuk soepeler (die van de Nettuno 3 gaat echt heel moeilijk), en heeft 120 posities ipv 60 posities
  2. Het glas spiegelt bijna niet, de Nettuno 3 wel een beetje, maar niet direct hinderlijk
  3. Door de grote wijzers en indicators is hij erg duidelijk afleesbaar, en hij is volgens mij in het donker beter afleesbaar…

Heb ik ook gehad met mijn nettuno moet je hem even opsturen en dan word die vervangen. De mijne draait nu heel erg soepel heeft met het systeem van de bezel uit te staan. Maar ze verhelpen het kosteloos.

Mvg Dennis.

Gefeliciteerd, ik kan mij ergere ongelukjes voorstellen.

Gerwin

Tja, zou ik kunnen doen. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik de lunette eigenlijk nooit gebruik, dus het stoort me niet. En aan de andere kant kan ik me voorstellen dat een duiker die 'm echt voor decompressie-tijd gebruikt graag een stroeve heeft die niet per ongeluk versteld kan worden.

Ik ben benieuwd hoe goed het caliber van de Seiko loopt, even afkloppen, maar m’n Nettuno loopt nu ong. 1 sec. per dag voor!!!

Die voornemens om te stoppen met het kopen van horloges kennen we hier wel…niemand houdt dat lang vol :D:D:D

Van Harte met deze Seiko, 1 seconde per dag zal ie waarschijnlijk niet halen, eerder zo’n 10 tot 15 per dag.

De meeste Seiko’s met dit uurwerk zijn wat overijverig. Ondanks dat blijven het superklokjes voor het geld.
Pas op voor het Seikovirus wat nogal eens mee reist in het doosje :D:D

Veeeeeeeel beter als dat spul waar Michel C een lijst van heeft gemaakt.

Mooie aanwinst, dit soort ongelukjes gebeuren ons allemaal wel eens, en ach, er zijn ergere dingen te bedenken.

Veel plezier met 007.

Ruud

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik heb er ook een en vind het een mooie, betrouwbare klok, ben er zeer tevreden over.
Ook een prima vakantieklokje!

Gr. Patrick