Nieuwe aanwinst:)

Na de geboorte van onze dochter in februari jl gaat mijn "vrije"tijd voornamelijk
zitten in het luiers verwisselen,flesjes warm maken,blokjes om met de kinderwagen
de fles geven enz,enz.Dit doe ik natuurlijk met veel plezier aangezien moeders de vrouw nog 1 week kraamverlof heeft en blij is dat wanneer ik thuis ben ze eventjes "de handen vrij "heeft:)Toch vond ik de tijd nog om een beetje op e-bay te neuzen met als resultaat…jawel een Gruen.(zijn er trouwens leden die ervaring hebben met dit merk??)T,is een automaat met een Eta 2848-2 werk.
De foto wilde ik jullie niet onthouden.
Gr Dennis.

Ten eerste: gefeliciteerd met de kleine, ook al is 'ie er al even. Ten tweede gefeliciteerd met je klok

Gruen staat bekend om zijn aparte horloges van vroeger die je tijdens het besturen van een auto (bijvoorbeeld) ook goed af kon lezen omdat de klok aan de binnenkant van je pols zat, de zogenaamde ‘Curvex’. De kast was dus gebogen zoals je op de volgende afbeelding kunt zien

Mooi stukje innovatie. Naast de Curvex maakte Gruen veel rechthoekige kasten die ikzelf erg fraai vind.

Hier de historie, die zeker de moeite waard is om even door te lezen. Dat zul je waarschijnlijk al gedaan hebben!

Nu vergeet ik de link erbij te stoppen:

http://www.pixelp.com/gruen/

Ja, ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik vind het een hele mooie klok. Doet mij een beetje aan mijn Hamilton denken, qua ontwerp en uitstraling.

Daar ga je met heel veel plezier naar kijken. Proficiat.

Mooie aanwinst maar ZEKER ook mooie foto!!
En Suc6 met the dipers
Jur

Hallo Coen,
bedankt voor de aanvullende informatie(tu)
zo is er over elk merk wel iets te vinden op het net.

Coen Schreef:

Nu vergeet ik de link erbij te stoppen:

http://www.pixelp.com/gruen/

Buiten de band een mooi horloge! Zo te zien is Gruen weer helemaal terug!

mooie plaat, de band lijkt mij een beetje tegen te vallen, maar daar zou ik een beter foto voro moeten zien. IIg gefeliciteerd dmet de gruen, they are back !

Bijzonder mooie klok! Lijkt een beetje op de Hamilton Jazz Viewmatic zoals Lacroix al opmerkte!

Feli!