Nieuwe aanwinst

Goeie avond mensen. Sinds vorige week ben ik de trotse bezitter van een nieuw horloge. En jawel het is de net nieuwe Omega Seamaster Planet Ocean. 45mm versie.







Vind hem mooi en kleurig, is dan ook een prof duiker. Lekker groot genoeg :smiley:
Heb de Railmaster (klassiek) en bevalt mij ook.
Bevalt die rubber band, ik heb smalle polsen en die band is niet soepel aan de lugs (aanzet) en het zou kunnen dat deze bij mij niet aansluit op de arm.
Veel duikplezier.

Freddy

hele mooie klok jason!
veel draagplezier

(maar dat zal zeker wel lukken)

Dat is zeker een heel mooi horloge, Jason. Weer es wat anders dan de James Bond Seamaster :wink:
Ja, Omega maakt mooie dingen!

Veel plezier met deze topklok!

Da’s een fraaie. Veel plezier ermee.

Heel erg mooi! (zie http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1106&i=38032&t=38032)
Maar ik dacht dat de oranje versie juist de kleinere versie van 42 mm was? Tenminste dat stond in Chronos. Je hebt toch ook die oranje band er bij he? Voor koininginnedag?

Dat is een heeeeel mooi klokje !!! Veel plezier ermee.

Stoerrrrrrrrrrrr

Geweldig mooi, veel plezier ermee, maar dat gaat vast goedkomen :smiley:

Ruud

ZEER FRAAIE duiker Jason! Veel (draag)plezier!

wow, vind hem echt een beetje tegenvallen…

had natuurlijk de foto’s van omega al gezien, dit is de eerste keer dat ik huisgemaakte foto’s zie. Vooral de wijzerplaat vind ik niet mooi.

Prachtig…Volgens mij ben je een van de eerste Nederlanders die er eentje heeft. Waar heb je hem gekocht???

De 45mm versie lijkt mij persoonlijk iets TE groot. Ik zou voor de 42mm gaan. Enkele voordelen van de nieuwe SMPO tov de oude SMP vind ik het nieuwe co-axiale uurwerk, de opgelegde indices en omega symbool op de wijzerplaat. En zo te zien is de lunette veel makkelijker te draaien dan de vorige versie.
Dat het horloge nu tot 600 meter waterdicht is is voor de echte duikers onder ons wellicht ook een voordeel.

Nadeel vind ik het ontbreken van de minuten streepjes op de lunette vanaf de 15, niet echt “Professional” dunkt me.
En het grootste nadeel is de prijs… Ik heb bedragen gehoord van boven de 2700 Euro nieuwprijs, en dat is toch wel heel erg veel meerprijs.

verder…Prachtig horloge…veel draagplezier

gr,
Hans Mennink