Na ik diverse Citizen horloges voorbij heb zien komen op dit forum begon ik ze steeds mooier te vinden en ben ook ik over gegaan tot de koop van zo’n technisch klokje het is de AS4041-01L
De eerste twee foto’s heb ik geleend want dat fotograferen gaat me niet zo best af hier dan nog wat eigen foto’s
Het horloge ziet er goed uiten draagt best lekker ondanks zijn groote
Toevallig heb ik een dergelijke Citizen vorige week in handen gehad. En dat zag er goed uit! (tu)
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst! Ik wens je veel draagplezier ermee!
Super deze. Citizen is een heel mooi merk en het virus is net zo besmettelijk als die van Seiko. Veel plezier met deze mooi Chono. Ik ga vanmiddag mijn stalen band ophalen voor de citzen diver. Fotos komen eraan.
Voor de foto’s: leg je toestel ergens op, dan heb je een stil beeld. En gebruik de macro-functie (symbool: tulpje)
Je kunt ook van een afstand de foto maken en er met een tekenpakket een uitsnede van maken. Dat is met de huidige fototoestellen ook vaak een scherp beeld.
Voor de foto’s: leg je toestel ergens op, dan heb
je een stil beeld. En gebruik de macro-functie
(symbool: tulpje)
Je kunt ook van een afstand de foto maken en er
met een tekenpakket een uitsnede van maken. Dat is
met de huidige fototoestellen ook vaak een scherp
beeld.
Groeten,
Rob
Bedank voor de tips rob ik ga het in iedergeval proberen we zullen zien of het resultaat beter wordt tot nu toe zag het er op het scherm van de camera goed uit tot dat het op de pc stond.Bij het maken van normale foto’s heb ik dat probleem niet ik zal dus nog flink moeten oefenen