nieuwe aanwinst

Na ik diverse Citizen horloges voorbij heb zien komen op dit forum begon ik ze steeds mooier te vinden en ben ook ik over gegaan tot de koop van zo’n technisch klokje het is de AS4041-01L

De eerste twee foto’s heb ik geleend want dat fotograferen gaat me niet zo best af hier dan nog wat eigen foto’s

Het horloge ziet er goed uiten draagt best lekker ondanks zijn groote

gr Pieter

Toevallig heb ik een dergelijke Citizen vorige week in handen gehad. En dat zag er goed uit! (tu)
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst! Ik wens je veel draagplezier ermee! :slight_smile:

Goede keus gemaakt!!
Mooi horloge, met deze ga je veel draag plezier krijgen.

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe Citizen!!!

Greetz

Mooie klok, echt waar voor zijn geld! Veel draagplezier gewenst, maar dat komt wel goed denk ik.

groeten,

Stefan

Super deze. Citizen is een heel mooi merk en het virus is net zo besmettelijk als die van Seiko. Veel plezier met deze mooi Chono. Ik ga vanmiddag mijn stalen band ophalen voor de citzen diver. Fotos komen eraan.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Best interessant die Eco-Drive techniek.

Mooi ding! Gefeliciteerd! Veel draag- en kijkplezier met dit leuke horloge(tu)

knappe klok! Veel draagplezier gewenst!

Bedank voor de leuke reacties heb het horloge niet meer afgedaan en van de 100 keer kijken heb ik maar 2 keer gezien hoe laat of het was gek he

gr Pieter

Mooi apparaat.

Voor de foto’s: leg je toestel ergens op, dan heb je een stil beeld. En gebruik de macro-functie (symbool: tulpje)
Je kunt ook van een afstand de foto maken en er met een tekenpakket een uitsnede van maken. Dat is met de huidige fototoestellen ook vaak een scherp beeld.

Groeten,
Rob

robbie409 Schreef:

Mooi apparaat.

Voor de foto’s: leg je toestel ergens op, dan heb
je een stil beeld. En gebruik de macro-functie
(symbool: tulpje)
Je kunt ook van een afstand de foto maken en er
met een tekenpakket een uitsnede van maken. Dat is
met de huidige fototoestellen ook vaak een scherp
beeld.

Groeten,
Rob

Bedank voor de tips rob ik ga het in iedergeval proberen we zullen zien of het resultaat beter wordt tot nu toe zag het er op het scherm van de camera goed uit tot dat het op de pc stond.Bij het maken van normale foto’s heb ik dat probleem niet ik zal dus nog flink moeten oefenen

gr Pieter

prachtig maar let op het virus heeft toegeslagen veel draagplezier in goede gezondheid gr hans

Mooi hoor, komt er bij mij ook nog eens een eco-drive.

Hoi Pieter,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Veel draag- en kijkplezier!

Gr,

Ron.

Ziet er heel goed uit, mooie klok.

Je zult er geen spijt van krijgen denk ik.