Nieuwe aanwinst

Nieuw voor mijn, niet nieuw voor het forum: de Poljot Strela die ik van Peter (2006) gekocht heb.
Ik ben erg blij met het horloge, een mechanische chronograaf stond eigenlijk als sinds mijn interesse voor horloges gewekt was op mijn lijstje. Het horloge is erg mooi afgewerkt en de chrono werkt prima zoals het hoort.

De foto’s:


Lastig te fotograferen met dat bolle glas!


Dan maar recht van voren


Even een wristshot voor de vorm


De Russische familie word al een stuk groter zo

Groeten,

Stefan

P.S. Peter bedankt voor je snelle en goede afhandeling!

Blijft een prachtig horloge, een classic. Ik overweeg ook regelmatig om er een te kopen, maar ik word toch iedere keer weer tegengehouden door de geringe diameter.

Veel plezier ermee.

Groeten, Frank

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een aanwinst om trots op te zijn.
Deze ‘Poljot Strela’ is een klassieke schoonheid waar je nog in lengte van jaren het voortschrijden der tijd mee kan lezen en mee kan meten.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze klassieker in wording.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoi Stefan,

Gefeliciteerd met deze fraaie chrono. Ik vind de Strela behoren tot de mooiste chronografen.

Veel plezier ermee,

Martin

Gefeliciteerd met de aanwinst:) Mooi dat ie binnen het forum is gebleven. Veel plezier met dit horloge!

blijft mooi (tu)

Gefeliciteerd met je nieuwe mooie aanwinst.

ziet er goed uit hoor!!

Bedankt voor alle positieve reacties. Ik moest eerst ook wat aan de diameter wennen maar het horloge draagt heerlijk, ik ben er nog steeds erg enthousiast over.

Groeten,

Stefan

Geuzzz Schreef:

Blijft een prachtig horloge, een classic. Ik
overweeg ook regelmatig om er een te kopen, maar
ik word toch iedere keer weer tegengehouden door
de geringe diameter.

Veel plezier ermee.

Groeten, Frank

Nou, dat heb nou ook. Elke keer kwijl ik weg bij het horloge maar dan zie ik de diameter en wuif ik het toch weer weg. Zo een mooie klok dit.

Veel plezier Stefan!

diabloNL Schreef:

Geuzzz Schreef:


Blijft een prachtig horloge, een classic. Ik
overweeg ook regelmatig om er een te kopen,
maar
ik word toch iedere keer weer tegengehouden
door
de geringe diameter.

Veel plezier ermee.

Groeten, Frank

Nou, dat heb nou ook. Elke keer kwijl ik weg bij
het horloge maar dan zie ik de diameter en wuif ik
het toch weer weg. Zo een mooie klok dit.

Veel plezier Stefan!

Dankjewel, heb je het horloge al eens “in het echt” gezien? Dat vind ik altijd erg verduidelijkend.

Groeten,

Stefan

Nee helaase niet.

Dat zou mij denk ik erg helpen. Je ziet wel dat de lugs ver van de kast staan mogelijk helpt dit. Helaas zit de rikketik er waarschijnlijk niet in dit weekend en ken verder niemand met een strela. Misschien ‘win’ ik er wel een ker per ongeluk een op de baai.

Groeten, Frank

En jij bedankt voor het afnemen (tu)

Ik hoop dat je er nog lang draagplezier van zult hebben!

ik vind bij deze modellen de glasbodem altijd wel een leuk extra’s geven en ze kosten ook niet veel…

Hele leuke klok Stefan. Heb hem zelf twee weken geleden in het zwart gekocht! Echt een prachtig klokje! EN draagt niet klein. Komt ook doordat de lugs eigenlijk rechtdoor gaan, en hij niet plat draagt. Verder een erg mooie aanwinst!