Nieuwe aanwinst..

De laatste maanden viel het me op dat er zeer veel mensen rondliepen met hele grote horloges. Ik was wel bekend met UBoat en Tauchmeister maar op de een of andere manier trokken deze me toch niet. Toen las ik dat TW Steel de sponsor voor A1 Grandprix werd. De modellen die ik zag spraken me wel erg aan. En aangezien ze ook modellen van 45mm hadden wat mijn max is qua afmeting heb ik er toch een gekocht. Er komt ook nog een zwarte band bij die volgens mij nog mooier zal staan. Tja er zullen wel veel gevarieerde reakties komen. Het is een modeklok en je houd van hem of je haat hem. Ik vind hem echter leuk. De dikke band draagt comfortabeler dan ik had verwacht. Dat is mooi, kan ik vast wennen want Steinhart heeft ook van die dikke banden. :wink:
Maar goed hier zijn wat pics.



En even close:

Hij is groot…

Nou ja gefeliciteerd, not my cup of tea. Maar dan denk ik toch waarom koop je geen Steinhart, keigoed en mechanisch…

Veel plezier ermee

Ik heb dezelfde met beide banden, maar volgens mij heeft mijn vriendin hem definitief ingepikt en daar zit ik ook niet echt mee.

Als je wil kan ik wel een binnenkort wel een fototje maken met de zwarte band.

Veel plezier ermee,

Frank

Geuzzz Schreef:

Ik heb dezelfde met beide banden, maar volgens mij
heeft mijn vriendin hem definitief ingepikt en
daar zit ik ook niet echt mee.

Als je wil kan ik wel een binnenkort wel een
fototje maken met de zwarte band.

Veel plezier ermee,

Frank

Bedankt voor het aanbod maar ik heb hem al ap het net gezien aan de zwarte band.

Opdakje Schreef:

Nou ja gefeliciteerd, not my cup of tea. Maar dan
denk ik toch waarom koop je geen Steinhart,
keigoed en mechanisch…

Veel plezier ermee

Die was wel wat duurder en het waren mijn laatste centen. :wink:

Ik moet me ook nog gaan beraden wat voor Steinhart ik ga aanschaffen. De Ocean one vind ik steeds leuker worden.

hoi andre ik ben ook helemaal tw fan heb inmiddels 48mm ik hou wel van groot de dakar a1gp met rode wijzerplaat en net nieuw de 24h limited edition en de kwaliteit is erg goed veel plezier ermee gr hans

Tja keuzes keuzes keuzes :wink:

De Ocean 1 is inderdaad wel tof. Maar goed, dat is ook een beetje wat mij tegenhoud zo’n loupje. Wel erg jatterig tov Rolex. Maar goed, blijft wel een mooi ding.

Succes met je keuze! :slight_smile:

Heftige klokken van TW, maar ik vraag me dan af of die kroon niet irritant in je hand zit te drukken?

Het model is natuurlijk een Rolex kloon. Toch zijn er wel wat verschillen. De kast is bijvoorbeeld groter. Ik draag mijn Alpha Sub altijd met plezier maar ik denk dat dit horloge kwalitatief toch heel wat meer brengt. Een Rolex zit er voorlopig toch niet in. Op het duitse Steinhartforum zag ik een model waar de loep van was verwijderd. Die is echt geweldig. Tjek dit topic maar. http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,100564

CDesign Schreef:

Heftige klokken van TW, maar ik vraag me dan af of
die kroon niet irritant in je hand zit te drukken?

Dat valt reuze mee wanneer hij goed om je pols zit.

Heb het gezien Dreski, zo ie hij inderdaad mooier. Stond ook in mijn bericht… Maar goed vind dat klokje ook mooi. Maar zou dan denk ik toch voor een Stowa Seatime gaan, wel even doorsparen. En van Steinhart zou ik de 44 nav-b met kleine seconde en Unitas uurwerk nemen. :slight_smile:

Mijn beste,

Proficiat met deze kloeke aanwinst.
Het is nou niet direct het horloge waar ik warm voor loop, maar ik zou dit horloge eigenlijk in het echt moeten zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt.

Ik wens je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kloeke horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst andre!!
Ik vind het een mooi model en hij wijkt af van het "standaard"horloge en heeft daarbij ook nog een degelijke robuuste uitstraling.

Veel draagplezier gewenst(tu)

Gefelciteerd met de nieuwe aanwinst. Hierbij heb ik géén bril nodig om te zien hoe laat het is:)