Nieuwe aanwinst

Ik ben al een tijdje in de ban van Omega! Waar kan je beter beginnen dan in het verleden. Vandaag viel deze door de bus en ik ben er verdomd heel tevreden mee.
Hij ziet er piekfijn uit op een krasje na maar ik ga hem toch laten servicen en polijsten. De wijzerplaat lijkt zwart maar in feite is het een mooie donkerbruine verkleurende plaat; Het glas is niet gekrast. Het zou een caliber 1022 zijn met day date aanduiding wat blijkbaar minder frequent is als de date. Alles origineel alsook kroon enkel het bandje werd vervangen Soms boft een mens toch
Gents en de enkele lady hier is hij dan
Omega genève 1978



Van harte! Die heeft al heel wat meegemaakt zo te zien…ben ik bang voor elk krasje op mn railmaster… :slight_smile: Maar dit heeft toch ook wel weer wat in plaats van splinternieuw, weet je de geschiedenis…?

Ho maar op foto ziet hij er heel wat slechter uit dan irl hoor. Wat haarkrasje ok maar verder toch wel in zeer goed staat.
De vorige eigenaar kreeg em in 1978 als huwelijkscadeau van z’n nu pas ex en daarom deed hij em ook weg. Werd de laatste jaren niet meer gedragen volgens de vorige eigenaar meer weet ik er ook niet van. Ik zal wel es nieuwe foto’s maken. Sinds 3 uur deze middag tikt hij vrolijk om m’n pols na het opwinden klonk hij nogal metaalachtig maar dat blijkt nu verdwenen. Paar dagen aanzien en dan beslissen voor een service en polijsten.

Mooie Genève. Die Day is een leuke afwijking. Ik heb ook een Genève, in een andere kleurstelling, maar met dezelfde kastvorm:

Ik draag hem graag, en ga er vanuit dat het bij jou niet anders zal zijn :slight_smile:

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en ik wens je veel draag plezier (tu)

Gefeliciteerd met deze klassieker, veel draagplezier(tu)

Zo, er zijn wat geneves

Kijk, dat noem ik nou een lekker ding. Zwarte Geneves zie je volgens mij niet zoveel. Veel plezier ermee, Yoeri.

Hij is ook niet zwart adriaan maar mooi donkerbruin. Ik heb er nog nooit eerder zo eentje gezien trouwens daarom dat ik em kocht.

Heel mooi. Probeer binnenkort eens een foto te plaatsen met wat subtieler licht. Dat zal hem zeker goed doen.

Nog een fijne avond…tik-tak, tik-tak…

en voila

Ja, erg mooi

Mooi!
Enne… zie ik het nou goed, is de dagaanduiding in 't nederlands???
Dat is dan wel extra gaaf :slight_smile:

de dagaanduiding is idd in het nederlands!

Nederlands, dat heb ik nog nooit gezien(tu). Trouwens, die foto’s mogen er ook best zijn:D

Heel mooi, Yoeri. Zal zeker niet misstaan als dresswatch met de kerst.