nieuwe aanwinst

Hallo

Gisteren pakketje binnen gekregen en hier is 't ie :
Invicta SPEEDWAY CHRONO SUPER S
Miyota Quarzkaliber
145 gr. zware jongen voor 145 euro !
In het echt is horloge nog mooier dan op de foto. Ik ben zelf erg blij mee !
Ik zal proberen wat foto’s te plaatsen .

Wat is jullie mening over Invicta ??

Veel draagplezier, massief apparaat zeg.

Tja wat vind ik van Invicta. Ik vind het enigzins een merk wat zelf weinigs origineel kan verzinnen en daarom bij de grotere merken over de schutting kijkt.
Zal er nooit van mijn leven eentje kopen.

Krijg een beetje het rolex look a like idee , of heb ik het mis ?

1 Euro per gram ? HMMMM, kunnen we daar geen standaard van maken voor alle horloges…:D:D Mag ook nog ietsje hoger zijn.

Van harte en veel plezier ermee.

Mooi horloge. Zelf vind ik het oudere type van dit horloge mooier. Lijkt inderdaad nogal op de Rolex Daytona, maar ja… Zelf heb ik ook enkele Invicta’s en het is prima ‘value for money’. Goede afwerking en ze gebruiken onderdelen, het is geen Chinese troep.

Ik ben het er mee eens dat Invicta tot nu toe veel om zich heen heeft gekeken en gekopieerd heeft wat populair is. Echter dit jaar stonden ze ook op de Baselworld tentoonstelling en daar hadden ze hun eigen ontwerpen. Ze zijn wel bezig om zich naar een ander marktsegment te bewegen.

We zullen zien wat er van komt in de toekomst.

Hier enkele van mijn Invicta’s

Deze is met een ETA uurwerk

Deze is een Miyota 21 steens automaat.

Ook een Miyota

Stuk voor stuk prima horloge’s waar ik al veel plezier van heb gehad.

Hartelijk gefeliciteert met je nieuwe aanwinst!!!
Ziet er goed uit man… veel draag plezier

Groetjes

Roger Elings

draag ook met regelmaat een invicta de 9228 elite echt een top horloge voor dat geld(rond de 200 euro op ebay) en onverwoestbaar.ik hou er wel van.

pajero

Pajero? Is dat de auto die je rijdt of de bijnaam die je hebt?

Overigens is het maar net waar je van houdt, maar mij komen de modellen van invicta allemaal iets te bekend voor.

Mike

Ben net bij Anny van Buul geweest. Ronald van Buul vertelde mij dat zij Invicta in hun assortiment opnemen.

groet,
Peebee