Nieuwe aanwinst

Een tijdje geleden kreeg ik spijt dat ik mijn SKX007 had verkocht. Ik miste het horloge in mijn collectie. Toen Rob meldde dat er keramische bezel inlays zijn verschenen voor de SKX lijn, besloot ik tot een subtiele mod.

Coin edged bezel met keramische inlay
Wijzerplaat van de SKX171
Achtergrond datumvenster zwart, met witte cijfers & letters
Saffierglas
Aangepaste secondenwijzer (Samurai)

Kijk en huiver :wink: :heart_eyes: Dank aan @robbie409 !!

24 likes

Schitterend klokje Ron!

1 like

nice! Goeie foto ook :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Een getrouwe metgezel voor een langdurige vriendschap!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Lekker Ronnie

1 like

Mooi geworden, hoor… Veel plezier ervan!

1 like

Dank voor alle complimentjes

Rob zei dat Seiko de keramische bezel-inlay eigenlijk standaard zou moeten gaan leveren. Daar heeft hij absoluut gelijk!!! Het horloge wordt er zo ongelofelijk mooi van :heart_eyes:
Samen met de coin edged bezel en de andere aanpassingen is het horloge nog mooier geworden dan dat het in de basis al was, zonder het oorspronkelijke karakter geweld aan te doen.

Het “spel” van de glans van het saffier, de blauwe gloed ervan en de glanzende bezel en indices is iedere keer weer anders. Dit maakt dit horloge nu al mijn favoriet. En het is nog geen twee uur binnen :wink:

2 likes

Goede mod! I like

1 like

Thanks! Heerlijk licht in de achtertuin :wink:

1 like

Prachtige mod. Wat een kanjer is het nu!

1 like

Soort van poor man’s MM300, erg gaaf gedaan!

1 like

Mooie mod. Zo een ceramic bezel insert lijkt me ook wel wat voor mijn SKX007.

Dit is ook niet verkeerd😱

4 likes

Heel fraai! Is dit een SKX007 met andere wijzerplaat en dag datum schijven of heb je een SKX171 voorzien van andere bezel en de insert?

1 like

Hele mooie mod gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Het is een SKX007 met andere wijzerplaat en dag/datum schijven. Het was eerst de bedoeling om een SKX171 om te bouwen (andere bezel +insert) want dat is idd veel eenvoudiger te doen. Daar doel jij op he? De 171’s waren ernstig vertraagd qua verzending waardoor Rob is uitgeweken naar de wat uitvoeriger verbouwing :wink:

2 likes

Nice. Kan niet anders zeggen!
Veel plezier er mee!

1 like

Slik wat mooi!

1 like

Het geheel vormt een hele mooie combinatie :thumbsup:

1 like

Heel erg gaaf zo zeg! Ik twijfel of ik de secondewijzer beter vind. Wel echt een mooie upgrade.

1 like

Gaaf hoor! Heel mooi!

1 like