Nieuwe aanwinst !

Deze heb ik nog gevonden in NOS.
Omega Dynamic van de jaren ’ 70 met als calieber Omega 751, dag en datum
en automaat, eerder zeldzaam in die uitvoering. Meestal komt men ze tegen in opwinding of automaat met datum.

Gevonden? NOS? Waar dan want dan help ik zoeken. Wat een prachtig staaltje jaren 70 ontwerp, ben ik gek op. Erg mooie vondst!

mooi hoor, hou van Omega!! :slight_smile:

Heel apart, complimenten!

Prachtig!

Draag hem in goede gezondheid.

Hallo Frddy.
Een heel aparte Omega.
Heel veel plezier ermee.
Groeten,
JohnSr

Prachtig!
Waar ligt NOS, daar wil ik ook wel eens gaan kijken! (vlaams/nederlands grapje hoor!)

Super klok. Veel draag plezier.

Mvg Dennis.

Gaaf in die uitvoering!

Wees er zuinig op,

Jörgen

Neen, geen draagplezier. Gaat mooi in de kijkkast. :?

Mooi, Freddy! Je hebt een neus voor deze juweeltjes.

Wel jammer dat deze geen restauratie nodig heeft… anders hadden we weer eens zo’n mooie “voor - na” serie van je kunnen bewonderen :wink:

Hallo KlaasJan,

Ben volop bezig aan een paar interessante klokjes. De verslagen zullen wel volgen, maar de tijd zou ik nog moeten kunnen stil zetten, bij een horloge lukt het al :smiley:

Heel fraai weer, Freddy
Veel kijkplezier dan.

Schitterend Freddy, je moet ons toch eens vertellen waar we moeten zoeken voor dit soort beauties :smiley:

Ruud

Meer als 30 jaar oud en nooit gedragen… mooi hé ?

Ben ook wel eens benieuwd naar jouw schatkamer / kijkkast. Overal juwweeltjes in topconditie, net als deze

Hoi Lucien,

Ik heb meer juweeltjes die oud en versleten zijn dan NOS.
Ik heb aan mijn winkeliers klanten gevraagt of ze nog oude stock hebben, vandaar deze schatjes. Heb er nog een paar maar die moeten nog bijgewerkt worden. Van zolang in de schuif te liggen komen er ook al eens krasjes op.
Zal ze nog wel posten.

Prachtig horloge, Freddy.

Dit model is zeer gewild, ik krijg regelmatig reakties van mensen (vooral uit de US) die dit type wijzerplaat zoeken, met datum alleen, of met dag/datum zoals deze.

Helemaal in deze staat kun je spreken van een echte vondst. De kalibers van de oude Dynamics zijn zeer goed.

gr,
Hans Mennink