nieuwe aanwinst

nieuwe aanwinst raymond weil gekocht omdat ik hem wat vond hebben

Proficiat met dit mooi horloge veel draag en kijk plezier toegewenst

gr Pieter

Gefeliciteerd Wilco, dat is een mooi horloge. Vooral de bewerkte wijzerplaat mag gezien worden. Vandaar ook de open (doorkijk)wijzers, die geven maximaal zicht op de wijzerplaat:D

dankje, ondanks zijn 9 jaar oud vond ik hem top

Mijn beste,

Proficiat Wilco met deze nieuwe verworvenheid.
Deze Raymond Weil is een kordaat horloge met een sprankelende schoonheid welke je met de regelmaat van de klok, met veel plezier, op je horloge doet kijken om er de juiste tijd mee af te lezen.
Mijn complimenten ook voor de goede foto’s.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hallo Wilco,

Het is een mooi horloge:~
gefeliciteerd.

Veel plezier ermee.

Met vriendelijke groet,

Herman

van harte met je nieuwe aanwinst, idd mooie klok (tu)

Mooi hoor! (tu) Die open blauwe wijzers, ik vind het wel wat! lastig om van de foto in te schatten, maar wat zijn de afmetingen?

de maten zijn ongeveer 42 hoog 30 breed en 7 dik

Ik hou normaal niet zo van romeinse cijfers (Op mijn inmiddels 20 horloges heb ik welgeteld 2 romeinse cijfers op een seiko 5je) vind ik het bij deze heel erg passen en zelfs mooi.
Mooie wijzers ook en een langwerpig horloge is altijd wel mooi ook.

Gefeliciteerd dus met deze mooie aanwinst

vr. gr. Marco

mooi dinkie wilco

Mooi (tu)

Ik houd, voor de afwisseling, wel van vierkant. En als hij dan ook nog zo’n mooi bewerkte wijzerplaat en fraai afgestemde wijzers heeft, is het plaatje compleet.
Zelf zou ik hem alleen denkik aan leer hangen, maar da’s persoonlijk :slight_smile:

Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken :slight_smile:

Martin

Mooi horloge met een mooie wijzerplaat en vooral prachtige wijzers. Veel plezier ermee!

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst die er zijn mag en dat geldt ook voor de foto’s(tu)

mvg, Frans

Ik miste al een tijdje een mooi net horloge. Na het verkopen van mijn cartier santos bi color die ging weg omdat ik het wel gezien had met dat bi color. Als die geheel staal was was die nooit weg gegaan. Ik had ondertussen al div. ander klokjes gekocht maar allemaal groot en rond. Maar nog geen vervanger voor die cartier tot ik deze tegen kwam met een zeer mooie nette uitstraling

bijzondere kastvorm! Straalt klasse uit. Veel plezier er mee.

groet,
Arno.