Nieuwe aanwinst

Ik wou iets aparts en kon maar moeilijk kiezen bij Monsterwatches, maar dit is 'm geworden. Rob heeft er wel saffier in gezet, zodat ie tegen een stootje kan.

… en een van dichtbij.

Rob, bedankt!

Dat is een hele mooie seiko.

welk model is het eigenlijk, vind hem echt apart.

Yep, ik vind het ook een hele mooie ! (tu)

Hij staat bij Rob onder de diversen, het is de Criteria SKK619.
Ik heb bewust voor de “gele” versie gekozen, kwestie van smaak natuurlijk, maar met de rode en groene kleur vond ik 'm niet echt geweldig.

Helemaal super is de solid band! Ik had een gevouwen band verwacht, dus dit was een verrassing. De inwendige draairing beweegt trouwens bijzonder soepel.

(tu)

Hallo Marco,

Gefeliciteerd met je nieuwe Seiko
Een mooi horloge:~

Veel plezier ermee.

Met vriendelijke groet,

Herman

Erg mooi! Is dit een automaat?

Nee, het is een quartz. In eerste instantie ging ik wel voor een automaat (SKX007 of een aangepast 5je), maar deze won het toch.

Ik denk alleen dat het een verloren zaak is en dat de SKX007 er na de zomer toch wel komt (:D.

Ik was al een tijdje aan het kijken op het forum (nog onaangetast door het virus) en ik dacht wel eens… die gasten zijn gek!

Ik kan niet anders zeggen: SORRY :}

(moet inmiddels zelf ook elke avond even de zaklamp boven mijn horloge houden om de Lumi te zien 8-))

Mijn beste,

Een prachtig horloge. Sportief met een vleugje grandeur!!
Een horloge welke je de tijd doet beleven van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat, van Greenwich tot Japan en van de toppen der bergen tot de ongekende diepten van de oceaan.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit diepzinnige horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

I like it!!!

Mooi Marco!(tu)

Alleen moet je dat “tegen een stootje kunnen” met saffierglas juist niet al te letterlijk nemen hoor…

Nice, very nice!

Gefeliciteerd!

Bedankt voor alle positieve respons :~

Ik kon het niet laten en heb nog even zitten googlen m.b.t. dit type horloge.

Mijn japans is niet meer wat het geweest is, maar schijnbaar is het een jubileum model voor de bouw van de hoge snelheidslijn van taiwan.

Mijn vriendin vraagt zich ook af wat je met die info moet, maar ik vind het wel grappig om te weten (maar, verder heb ik geen problemen :)o)

Hoi Marco (:smiley:

Ik kende dat model niet, vind hem erg mooi!!

Veel draagplezier (tu)

Marco-T Schreef:

… (maar, verder heb ik geen problemen :)o)

Jaja…:smiley:

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)