Mijn nieuwe 22mm watchadoo op mijn impact duiker.
Ik vind het wel een bruut geheel.
Mooie zeer degelijke band, zware kwaliteit.
Klok en band vind ik supermooi samen. Lekker grof…
Beter dan een rubber bandje.
kortom… prachtig.
Mooie combinatie, en nog mooiere foto’s :~
Groeten,
Martin
van harte ziet er idd erg goed uit zo (tu)
Erg mooie combi :~
Mag ik vragen waar je de band gekocht hebt (monsterwatches?)
Mijn beste,
Ziet er fantastisch uit, dit fraaie horloge met die kloeke krachtige band.
Het doet me denken aan een spreuk van Tom:
“het horloge is de handboei van de tijd”.
Orologio Signaturis Temporis.
Band hier op het forum gekocht, forum kost me al mijn spaargeld:)-D.
Maar komt van origine vast bij rob vandaan.
P.S
Bedankt voor alle leuke reacties, aangezien deze set voor de meeste forumers met beperkt budget prima te betalen is.
Een Watchadoo band is altijd mooi (tu)
Maar die duiker ziet er ook mooi uit met die verlagingen bij de bezel.
Kan je over die duiker iets meer vertellen en heb je nog wat frontshots.
Veel draagplezier!
Mooie combi, staat goed bij elkaar!
Rob had een tijdje geleden niet alle maten van een Watchadoo op voorraad (maar daar kan hij waarschijnlijk zelf meer over vertellen - misschien is dat nu wel weer anders). Je kunt ze ook bij Watchadoo in Australie zelf bestellen. Even naar eBay en zoeken op de eBay-shop van (je raadt het al…) Watchadoo.
Uit ervaring weet ik dat levering supersnel is.
Menno
Hoi Menno,
Mijn ervaring met watchadoo is tot op heden niet veelbelovend.
6 weken geleden mijn eerste band besteld, na 4 weken nog niets ontvangen.
Na overleg (nogmaals verzendkosten betaald) is als het goed is een 2e band verstuurd. Is inmiddels ook alweer 2 weken geleden. Ben benieuwd wanneer deze gaat binnenkomen.
Gr,
Ron.
Impact, Aqualung, Poseidon, Meister Anker etc.: forse klok, veel groter dan een normale men’s size (bezel 48 mm, totale kastbreedte incl. kroon 50 mm of zoiets). Erg accuraat Miyota uurwerk en zeer degelijk. Great looks heeft wel iest weg van een Seiko Tuna Can. Bij deze een paar foto’s van de mijne die ik onlangs heb laten relumen (van groene naar witte lume) en de wijzers heb laten witten. De rubberen band die er origineel aan zit is soepel, satijnachtig en voelt goed (daar kan Seiko nog van leren). Deze klokken zijn niet zo duur: true value for the money:

Voor en na de witbeurt:

Wrist shot:

Mooie klok!
Voor mij helaas iets te groot.
Gr,
Ron.
Lees de post van MMD hier boven maar even dan weet je genoeg.
Klok is inderdaad onder vele merknamen uitgegeven, wie de echt fabrikant is???
Ik weet het niet
Voor zover ik weet zit er een Seiko uurwerk in, maar goed Miyota kan natuurlijk ook (op stroom natuurlijk). Ik weet niet genoeg van uurwerken om daar wat zinnigs over te zeggen. De mijne is een ‘AquaLung’, gekocht bij Kent Diving in GB voor 69 pond.
Het rubber bandje is inderdaad erg zacht. Is gewoon wel goed te doen. De aanhechting is een beetje bijzonder, alsof er een ‘dakje’ boven de lugs zit. Een Nato of Zulu uit 1 stuk is daardoor niet mogelijk: je kunt ‘de bocht niet maken’, je moet dus een band uit twee delen of een Watchadoo-achtige band gebruiken.
Tja, over Watchadoo: wat ik hierboven schreef is mijn eigen ervaring met Watchadoo; ik heb 2x een 22mm band van 'm gekocht, 1x gepolijst, 1x geborsteld. Wel 2 verschillende zendingen. Beide waren binnen 10 dagen in huis. Maar ik kan me van andere internationale aankopen ook wel herinneren dat het soms weeeeeeken duurde!
Menno
excuses voor mijn fout. Laat Seiko deze specifieke uurwerken niet maken in China? Best wel lastig om hierover info te vinden.
Dit ziet er goed uit mooie combinatie
gr Pieter
Mooi resultaat(tu)
Even over de diverse merken: de waterdichtheid is wel anders: 200 versus 500 meter.
Dus hebben we het toch over twee verschillende horloges:D Of niet?
Effe kijken: yep, die van mij geeft 500 meter aan. Dat zal wel loslopen in de praktijk. Als ik maar mee kan zeilen en zwemmen in de Noordzee, vind ik het goed genoeg.
Menno

Ik betrap mezelf al een paar keer dat ik deze horloge ga zitten bewonderen…
Verdomd mooi ding.
en een man van stand draagt een stalen band