Nieuwe aanwinst

Hij stond al een poosje op de horloge markt en na een poosje trok ik de stoute schoenen aan en deed ik een ruilvoorstel. Er was al snel een akkoord en gister kwam dit mooie klokje aan. De originele band was behoorlijk verkleurd dus die heb ik (tijdelijk) vervangen door een goedkoop zwart bandje. Vind zelf dat zwart hem beter staat dan de bruine band. Uiteraard wel de originele vouw-gesp erop gezet :). Het is een Oris Artelier Date met een oris 633 uurwerk. Ben er erg blij mee. Ik weet dat iedereen hier van foto’s houd dus hierbij. Zijn met telefoon genomen dus kwaliteit is misschien wat minder dan je vaak op dit forum ziet.

Groeten Richard

Een schitterend horloge!! Klassieke uitstraling, maar toch met een sportief tintje. Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanschaf. Enne…jouw telefoon maakt fraaie foto’s (tu)

Gr Ron

Heel mooi, een horloge met stijl!

Gr,

Ron.

Een erg mooi stijlvol horloge!
Ik vind dat Oris érg mooie horloges maakt.

Gefeliciteerd met je ruil :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fijn horloge. De foto’s zijn erg geslaagd, zeker als ze met een telefoon genomen zijn.

Over dat hemd ben ik iets minder te spreken. :wink:

Bedankt voor leuke reacties. En over dat hemd, kan moeilijk iedereen tevreden houden :), vind hem wel lekker vrolijk :slight_smile:

Leuk horloge. Oris biedt veel kwaliteit voor het geld.

Prachtig, chique horloge, gefeliciteerd!

Groeten,

Martin

Idd een hele mooie klok. veel plezier ermee :slight_smile:

OE!! Verreweg de mooiste Oris die ik ooit gezien heb, schitterend!

met oris zit je altijd goed

waaaw! Wat een schitterend horloge. Ik vind deze klok een mooi voorbeeld van kwaliteit, degelijkheid en tóch een frisse chique uitstraling. Was is overigens de diameter?

groet FS

Nogmaals bedankt voor de complimentjes. Leuk om te horen.

@ bry bry jedi: de diameter is 40.5 mm.

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)

De kwaliteit van een foto hangt in beperkte mate af van het toestel, maar wordt voor het grootste deel bepaald door het onderwerp, de compositie en wat je niet ziet. De kunst van het weglaten dus!

Ik vind het goede foto’s! (Heb er verder ook geen verstand van:D)