Nieuwe aanwinst

Hier heb ik al een paar weken op zitten wachten, maar daar is hij dan. Mijn nieuwe Meistersinger. In een gelimiteerde oplaag van 100 expl. speciaal voor de nederlandse markt. Dit is nummer 002. helaas is de foto wat klein. Het is de eerste die ik geplaatst heb, en oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Hoe vinden jullie hem?

groeten, Hans

Hij lijkt me heel fraai! Ik hoop snel een grotere foto te zien!! :slight_smile:

Wat is de doorsnede zonder kroon?

Mijn volgende klok zal ook zeker een MS worden. Eenvoud is het toverwoord bij dat merk. Heel erg mooi!
Doorsnede zal of 38 of 42 mm zijn

Mooi hoor, maar waarom hou je hem ondersteboven? :smiley:

Hoi Hans,

Fraaie klok, in zijn eenvoud. Ik ben ook op zoek naar n MEISTERSINGER alleen hier in het Rotterdamse en eo zit geen dealer.
Wil je melden via n Pers. bericht waar je gelaagd ben. Wellicht word het als reclame gezien.
In ieder geval bedankt,

Ik geloof dat dit hoort bij de NL editie, kroon links ipv rechts.

Zelf wil ikook erg graag nog een MS, alleen van sparen komt weinig de laatste tijd. :frowning:

Dit is de Meistersinger die ze hebben gemaakt naar aanleiding van de limited van vorig jaar. Dus ons ontwerp! Iets om trots op te zijn toch?

de doorsnede is 42 mm. De kroon hoort inderdaad aan de linkerzijde en of het model naar aanleiding is van het model van vorig jaar weet ik niet. Het zou zeker kunnen want ze lijken sprekend op elkaar.

): jammer he, slechte ogen :wink:

nog een duidelijke afbeelding?

Tony, in Den Haag aan de Denneweg zijn de Meistersingers bij Sieralex verkrijgbaar. Wellicht dicht genoeg bij jou in de buurt?

Gr. Patrick

Hele fraaie aanwinst!! Gefeliciteerd en veel draagplezier.

Gr. Patrick