Nieuwe aanwinsten 2009

de officina del tempo power pvd op rubber,was al heel lang erg gecharmeerd van dit merk,de wijzerplaat bestaat net als bij panerai uit 2 de onderplaat is dan ook met superluminova dus in de nacht echt een plaatje.

Festina tour edition 2008,carbon wijzerplaat,met retrograde chrono 1/20 sec let ook is op de achterzijde ,je zou hem bijna andersom gaan dragen, afwijking in 1 week 0 sec.

TW steel limited edition 24 hours series 50mm case
veel kijk plezier gr Hans

Stoer horloge. Iets te druk voor mijn smaak, but that’s just me. (tu)

Veel plezier ermee.

Zo dat zijn geen bescheiden horloges qua formaat. Duidelijk waar je voorkeur ligt;) Veel plezier ermee!

Mooie klokken. Merken die we eigenlijk te weinig voorbij zien komen. De TW Steel is mijn favoriet. 50mm is alleen net te groot voor mij helaas.

Festina maakt tegenwoordig weer mooie horloges zie ik! Deze drie passen in ieder geval goed bij elkaar. Veel plezier ermee.

Mijn beste,

Zwaar geschut in deze tijden van de broekriem aanhalen. Het zijn gelukkig dan ook kordate horloges welke ook deze tijd, met gemak zullen overleven.
De Festina tour edition 2008 is in deze voor mij de meest begeerlijke.

Ik wens je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze uit de kluiten gewassen horloges.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Nou, je bent het jaar goed begonnen met een economische ‘boost’ aan de horlogerie(tu)
Gefeliciteerd met de aanwinsten. De Festina is lekker apart.
Veel plezier met de nieuwe klokken!

Die Officina del tempo vind ik tof!

De 24h vind ik erg cool, vooral door het “Planet Ocean”-oranje! Vind het alleen een beetje jammer dat ze 50mm moeten zijn (en vind ze nog redelijk aan de prijs). Toch een super horloge!

Tjonge, koop jij je horloges per kilo? :wink:
De Festina vind ik tof! (tu)