Nieuwe aanwinsten *CHRONO TRIO*

Fijne jaarwisseling

Jörgen

waanzinnig,echt super (vooral de Luminor modellen).

Hoeveel Pam’s heb je nu totaal in je collectie? (…zal toch zeker niet alleen maar Panerai zijn?)

Wordt het niet eens tijd dat ‘de heren’ van Panerai jouw eens uitnodigen op de werkplaats voor een ‘relatie-bezoek’,haha.

gefeliciteerd,groeten Tim.

Ps die rubberen band (Slytech) is zeker niet los te bestellen?..

WOW. Die Sylvester Stallone heeft zo’n slechte smaak nog niet… Na de T3 van A.P. van Arnold S. uit Terminator kon hij niet achterblijven natuurlijk.

Proficiat. Mooie aanwinsten Jörgen. Ik weet niet welke ‘technisch’ het meest aantrekkelijk is, qua looks ga ik voor de Rattrapante met leren band.

Gerwin

In een woord schitterend.

Gr John

Mooi set.
Mis eigenlijk de left hook versie. Heb je die links laten liggen.

Ik begrijp alleen nog steeds niet de drukte om het merk PANARAI. Moet mij hier toch maar eens over laten informeren.

juist,maar mijn vragen dan…!?! NT

hartelijk gefeliciteerd jörgen, ik vind ze alle drie top, gaaf, mooi!!!

Gefeliciteerd ermee! Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik heb volgensmij het verkeerde beroep gekozen :frowning:

Hoeveel Panerai’s ik heb…een heleboel B)

Op die uitnodiging wacht ik nog steeds :wink:

Die rubberen band is (nog) niet los te bestellen

Groeten Jörgen

Van harte Jorgen met deze uitbreiding van de indrukwekkende verzameling.

Je kent mijn mening over Panerai. Ik vergelijk ze met de tirolerfilms van vroeger. als je er eentje gezien, heb je ze allemaal gezien… :stuck_out_tongue:

Elders op een forum zei iemand het iets beter. Een Panerai is als een Woody Allen film, je bent nooit echt verrast door de inhoud, maar toch verlaat je de bioscoop met een tevreden gevoel.

Nogmaals van harte, en draag ze in goede gezondheid.

gr,
Hans Mennink

Gefeliciteerd Jorgen! En die rechter vind ik nog echt mooi ook! :slight_smile:

Gefeliciteerd met je aanwinsten!

Coen

Dat is de extra band van de Slytech

Jörgen

thanks

Hoezo ik heb geld teveel;)
Echt super!!! gefeliciteerd ermee

Dergelijke trio’s zijn een heel leuk tijdverdrijf maar mag ik iemand ruilen voor Slytech ? :D:D:D

Mooi spul, hoor !!

Wow, ik ben altijd al fan geweest van triootjes, dit ziet er ook weer super uit :smiley:

Die Slytech ziet er echt geweldig uit, vind de lunette veel beter bij het horloge passen, in vergelijking met de 47mm duikers van vorig jaar. Daar lag de nadruk teveel op de lunette, nu ligt ie weer op de wijzerplaat.

Ruud

Gefeliciteerd met deze drieling, Jörgen! Een mooie aanvulling op je schitterende collectie, zeker de Sly-edition :smiley:

Ik moet eerlijk bekennen: ik begin zowaar wat meer te voelen voor Panera, al vind ik dan wel de basis Luminor uitvoering, Luminor Base, het mooist. Zou het er dan toch ooit van komen?! :wink: