Nieuwe aanwinsten deel I

Deze aanwinsten had ik al een tijdje maar had nog geen tijd om fatsoenlijke foto’s te schieten.

Het eerste horloge is een Tissot Carson, kwam aan een stalen band, heb er daarna een Struisvogel aangezet maar nu ben ik helemaal tevreden sinds er een mooie bruine band omheen zit. Uurwerk doet z’n werk goed, alleen weet ik niet hoe nauwkeurig hij werkt, heb 'm nog niet echt een langere tijd om gehad. Zal later nog eens een volledige review schrijven, de foto’s:

op stalen band

op struisvogelband

op de bruine band welke ik zelf heel mooi vind staan

uuwerk is een ETA 2824-2

Het tweede horloge is een Swatch welke ik heb gekregen voor Sinterklaas. :smiley: Geen automatic zoals de meeste hier hebben maar wel een welke ikzelf heel mooi vind, gewoon een duidelijke lay-out en met zijn 34mm een mooie maat voor mij. Leuk plexi glaasje erop maakt hem helemaal af. Hier een foto:

Bedankt voor het kijken.

Met een Tissot kun je nauwelijks fout gaan en dat blijkt wel weer uit de foto’s :wink: en dan nog een Swatch als toetje :smiley:

Ik vind de Tissot erg mooi van vormgeving. Dit soort ontwerpen spreekt mij wel aan.

Hier kan je terecht trots op zijn.

gr

Ed

De Carson is erg mooi. Met de bicolorband vind ik hem ook mooi hoor. De Swatch is een klassieker. Veel draagplezier.

Beide zijn mooie aanwinsten.

Die Tissot is echt een tijdloos model.

Inderdaad mooi met de lederen band.

En een Swatch is altijd leuk!

Groet,
Paul
Leeuwarden

Tissot is imho zeer klassiek en ideaal kwa prijs/kwaliteitsverhouding. (tu)

Swatch spreekt me niet zo aan, onder meer door de kunststof-bandjes. Maar de layout van de wijzerplaat vind ik wel mooi.

Dat is ook een mooie band om jou Carson. Zal ook vast wel nauwkeurig lopen hoor Jaap-Wim.

Mijn Tissot Carson lijkt wel een chronometer :smiley: net als mijn andere Tissot met hetzelfde uurwerk.

De Tissot is idd een prachtige dress-watch.

De Swatch is niet my cup of tea.

Geef mij maar de Tissot met de lichtbruine band:).

Groeten, Tom Vreeken.

Hoi Jaap-Wim,

Mooie Tissot, leuke Swatch.

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Zo te zien heeft je horlogeverzameling weer aardig het niveau bereikt van weleer.
Met name van deel 1 kan mij het Tissot horloge met stalen band het meest bekoren en van deel 2 is dat het Zeno horloge.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze mooie horloges. :wink:

Orologio Signaturis Temporis