met als laatste mijn persoonlijk favoriet, een ufo ! hopelijk een begin van een hoop 6136ers, alle opmerkingen omtrent orignaliteit van de onderdelen zijn uiteraard welkom.
Een mooi sextet aan horlogerie heb jij onder de gelederen Williams.
Ik heb dan ook met veel plezier jou verzameling horloges mogen aanschouwen.
Doch er is mooi, mooier en …………Seiko!!
Derhalve wens ik je veel draagtijd toe en veel geluk bij het zoeken naar die horloges, welke jou horlogeverzameling verder gestalte geeft!!
bedankt voor de reacties…k vind het gewoon leuk om met geen te grote bedragen leuke orginele dingen te kopen, dat er soms eens een bandje of een reparatie aan te pas komt neem ik er graag bij ! Maar de ufo heeft toch een seiko 6138 gekte losgemaakt… k hoop jullie ooit ook een famillieportret te mogen tonen…
ik begrijp je 6138-er interessse, ik heb dat ook , ook met een Ufo begonnen, inmiddels heb ik er drie, helaas zijn ze wel een stuk duurder dan je andere duikers die je liet zien, dus het zal niet zo hard gaan met de verzameling, tenzij je de postcode win…
de prijzen van de 6138’ers zijn inderdaad van een andere orde maar toch nog steeds een beetje normaal te noemen, als je met rolexen en omega’s begint zit je direct aan 1000 euro en meer en dat is zeker geen spek voor mijn bek! k vind ze trouwens allemaal op elkaar lijken maar dat is persoonlijke smaak zeker…
Er zal uiteraard wel een verschil in kwaliteit zijn maar ik loop liever alle dagen van de week met een andere rond.
K heb de ufo gekocht voor 125 euro dus als je een beetje zoekt en afwacht valt er altijd wel iets uit de bus!