Nieuwe aanwinsten, enicar content!

Eindelijk daar zijn ze dan, niet dat ze zo lang onder weg waren hoor, maar je moet er eerst tegen aan lopen, en het mooiste is dan ook nog als ze voor een leuke prijs langs komen, en ook dat was het geval, 2 maal schot in de roos en vandaag beide op de spreekwoordelijke mat.

Waar praten we over, een typische dresser de Enicar ocean pearl en een duiker Enicar seapearl 600, en ze vallen niet tegen :smiley:

Wel is het formaat even wennen zeker als je gewend bent aan 44 mm, maar een goede vriend zegt: een echte man kan een klein horloge dragen, en dat klopt dit zijn geen zogenaamde compensatie klokken, deze zijn subtiel, bijna afwezig, gewoon erg netjes eigenlijk, ja ze bevallen mij wel!

Erg mooie sunburst plaat, opgelegde indexxen, ik ben verlieft :ok_hand:

Dan de Sherpa, een duiker met compresser case, en ik heb mij laten vertellen met epsa kroon, deze is eens lang een brute polijst meneer geweest, maar dat stoort mij niet echt, de wijzerplaat is perfect, ik ben er super blij mee! De verkoper heeft hem ook nog even afgeregeld, gewoon top!

Hier zijn ze nogmaals samen, na de verkoop van een paar horloges is er weer wat leuks bijgekomen, nu nog zien of ze goed lopen!

Nou bedankt voor het kijken ik ga nu even verder genieten!

29 likes

Prachtige aanwinsten! :ok_hand: Veel plezier ermee! :grinning:

1 like

Dat is zeker een prachtig duo. Mooi aanwinst hoor, geniet ervan.

1 like

Mooi :+1:

Enicar een gaaf merk met dat Saturnus logo!

Heb je ze uit Duisland van het UF?
Daar komen ze nog wel eens langs.

1 like

Mooie horloges van een tof merk, veel plezier ervan!

1 like

Mooi mooi :slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Een getalenteerd duo horlogerie!!
Goed hoor!!
Geniet er met volle teugen van!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mee gewoon marktplaats, komen beide van andere verkoper maar waten op de zelfde dag geplaatst toevallig :smile:

1 like

Dankjewel, nog altijd geniale reacties, altijd leuk om te lezen :hugs:

Mooie aanwinsten :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik zie nu pas dat ik het bij algemeen gepost heb, had beter in het vintage gedeelte kunnen staan denk ik :scream:

1 like

Mooie aanwinsten, veel draagplezier! :+1:

1 like