…maar dan anders. Je kunt er niet meer de tijd vanaf lezen.
De verkoper vond ze identiek, ik zag her en der gebreken waardoor het wel dezelfde uurwerkjes waren, maar niet in dezelfde staat. :?
Tja, dat soort kritiek krijg je van een WIS :o
Deze lijken me dan leuker: beschermd in casing en opwindbaar.
En nog een flying tourbillon balansje. Erg leuk hoe je ook vanaf de zijkant er naar kunt kijken.
Maar kon net zo goed stiekem van een open heart zijn…
Voor shock resistant zie ik de KIF zitten, maar zou ie ook iso 6425 zijn
Deze is overduidelijk een tourbillon. Alleen buiten budget. Voor het geld koop ik liever een tourbillon horloge :+
Deze lijken me ook erg leuk. Gaan er ook nog es van komen. En dan gelijk in alle kleuren van de regenboog om te matchen met das en pochet
Zijn alweer van een paar maandjes geleden, toen ik op zoek was voor een feestje.
@mr uurwerk, geen idee wat voor uurwerkjes het zijn. De verkoper wist het me ook niet te vertellen.
Maar… op de Rikketik had ik er een paar leuke setjes gevonden. Uit m’n hoofd een dames Tissot. Nu nog kale manchette knopen zien te vinden waar ze op zouden kunnen.
@zenith*, had de tourbies eerst besteld. Die kwamen helaas een weekje te laat aan. De opwindertjes had ik pas een paar weken later erbij besteld. Maar gelukkig had ik nog andere leuke cufflinks, dus no problem.