Nieuwe aanwinsten Nov/Dec ... #Fotoverhaal

BOE … is dat even schrikken X(

Van een bekend forumlid overgenomen: saffierglas en geweldige stalen band! Zelfs mijn vrouw vond 'm mooi >X

Vandaag ontvangen en niet meer van mijn polsen afgeweest … wat een MONSTER HEEE :}

Iets eerder op de dag kwam dit forumsl**je binnen >X Seagull middels een ruil verkregen. Prachtig hoor! Dragon King Limited Edition. Zoals je ziet, heeft mijn vrouw de Kerstboom al een dag na Sinterklaas aangekleed (:smiley:

Zwarte leren band zit echt heel mooi (tu)

Deze hebben jullie vast al langs zien komen, maar verdient toch ff extra aandacht. Werkelijk een plaatje die een upgrade nodig heeft. In het echt en om je polsen veel mooier dan de foto’s B)- Bullhead uit 1976. Toen maakte Seiko al zulke mooie horloges. Deze is echt heel fijn. Een absolute must 2 have :~

Ik had al een Vostok Albatros, maar er ontbrak nog een donkerkleurige in mijn collectie. Laat die nou enkele weken geleden hier op HF nou net langskomen … maak kennis met mijn Panzer :)-D

Dit waren enkele voorproefjes. Ik hoop dat jullie genoten hebben. Het echte knalwerk komt aan het einde van het jaar … heel toepasselijk X( Het nieuwe jaar zal ik ook goed beginnen, want februari ben ik jarig en dan komt er iets heel speciaals >X Wordt vervolgd :z

proficiat!

Wat een moois, weer! Een mooie BM erbij, maar de Bullhead vind ik toch wel het allermooist!
Geniet ervan!

Leuke post en proficiat nog (tu)

Mijn beste,

Een enerverende horlogepost!!
Dat belooft wat voor de “Eindejaars Knaller”.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Het was me wel weer een weekje! Gefeliciteerd makker…

Pff zeg dat wel :stuck_out_tongue: Ik heb het er druk mee :smiley: … en jij dan dus ook (:smiley: Gelukkig is het bijna weekend :)-D

Thehaguedragon Schreef:

Het was me wel weer een weekje! Gefeliciteerd
makker…

Haha, geweldig die eerste twee foto’s!

Ik ben begonnen met de mooiste en leukste foto’s van dit forum in een mapje te bewaren, en deze zitten daar nu ook bij:D. Erg leuk gedaan(tu)!

Verder natuurlijk ook gefeliciteerd met je andere aanwinsten, die Seagull LE is ook een plaatje.

Ben erg benieuwd naar je knallers!

Inderdaad, een hele brute band om je monster! Ik heb wel een idee waar hij vandaan komt…:wink:
Die bullhead is echt mooi, veel mooier dan de moderne. Ben benieuwd wat er nog aan zit te komen!

Fijn weekend,

Dick

Goed bezig! Wel leuk om 1 x per jaar of zo een post te maken met al die foto’s. Een soort jaar verslag :#

Mauzer Schreef:

Haha, geweldig die eerste twee foto’s!

Ik ben begonnen met de mooiste en leukste foto’s
van dit forum in een mapje te bewaren, en deze
zitten daar nu ook bij:D. Erg leuk gedaan(tu)!

Verder natuurlijk ook gefeliciteerd met je andere
aanwinsten, die Seagull LE is ook een plaatje.

Ben erg benieuwd naar je knallers!

Meest blij ben ik natuurlijk met de Bullhead, omdat het zo’n hebbe dingetje is voor de collectie. Zo ook mijn 2 Russen als liefhebber. Het zwarte monster zal wel mijn daily beater worden.

Dick V Schreef:

Inderdaad, een hele brute band om je monster! Ik
heb wel een idee waar hij vandaan komt…:wink:
Die bullhead is echt mooi, veel mooier dan de
moderne. Ben benieuwd wat er nog aan zit te
komen!

Fijn weekend,

Dick

Goed bezig hoor, mooie klokken. Die seagull komt me wel bekend voor ;-). Ben benieuwd naar de eindejaars knaller al heb ik al een idee :slight_smile:

:smiley: (:smiley:

NielsV Schreef:

Goed bezig hoor, mooie klokken. Die seagull komt
me wel bekend voor ;-). Ben benieuwd naar de
eindejaars knaller al heb ik al een idee :slight_smile:

Hele mooie aanwinsten.