Iets eerder op de dag kwam dit forumsl**je binnen >X Seagull middels een ruil verkregen. Prachtig hoor! Dragon King Limited Edition. Zoals je ziet, heeft mijn vrouw de Kerstboom al een dag na Sinterklaas aangekleed (
Deze hebben jullie vast al langs zien komen, maar verdient toch ff extra aandacht. Werkelijk een plaatje die een upgrade nodig heeft. In het echt en om je polsen veel mooier dan de foto’s B)- Bullhead uit 1976. Toen maakte Seiko al zulke mooie horloges. Deze is echt heel fijn. Een absolute must 2 have :~
Ik had al een Vostok Albatros, maar er ontbrak nog een donkerkleurige in mijn collectie. Laat die nou enkele weken geleden hier op HF nou net langskomen … maak kennis met mijn Panzer :)-D
Dit waren enkele voorproefjes. Ik hoop dat jullie genoten hebben. Het echte knalwerk komt aan het einde van het jaar … heel toepasselijk X( Het nieuwe jaar zal ik ook goed beginnen, want februari ben ik jarig en dan komt er iets heel speciaals >X Wordt vervolgd :z
Inderdaad, een hele brute band om je monster! Ik heb wel een idee waar hij vandaan komt…
Die bullhead is echt mooi, veel mooier dan de moderne. Ben benieuwd wat er nog aan zit te komen!
Meest blij ben ik natuurlijk met de Bullhead, omdat het zo’n hebbe dingetje is voor de collectie. Zo ook mijn 2 Russen als liefhebber. Het zwarte monster zal wel mijn daily beater worden.
Dick V Schreef:
Inderdaad, een hele brute band om je monster! Ik
heb wel een idee waar hij vandaan komt…
Die bullhead is echt mooi, veel mooier dan de
moderne. Ben benieuwd wat er nog aan zit te
komen!