Nieuwe aanwinsten voor de Pam :) super deal :)

Toch even een topic voor maken, ik zag op DZVL een mooie buckle te koop van Heroic18, dat leek me een leuke om eens af te wisselen, ik zag dat verkoper Ko ook door hem zelf gemaakte 24mm banden te koop had , na wat heen en weer mailen kreeg ik een voorstel dat ik niet kon laten schieten, had zelf niet goed geld terug garantie!! Ik heb een bandje van 24mm met ingenaaide GPF buckle van hem gekocht en de losse Heroic18 buckle, ik moest nog wel een band kopen om de Heroic buckle te kunnen gebruiken, maar ja met een Panerai kijk je altijd wel rond voor leuke bandjes :slight_smile:


Toen het pakketje binnen was werd ik blij verrast, naast de buckle en de band, kreeg ik nog een extra band toe! Nou blijer kon je mij niet maken! Het gratis bandje heeft echt iets heel ruws over zich, en hij is geschikt voor de Heroic18, dus die kan ook direct gedragen worden :slight_smile:

Over de banden kan ik niks meer zeggen dan dat ik er zeer tevreden over ben, het leer is soepel, het stiksel is netjes, kan er echt niks negatiefs over zeggen, verbaasde me dan ook echt dat de banden nog te koop waren, voor de prijs die ik betaald heb heb ik echt een kwaliteit//prijs in huis waar je U tegen zegt!



Het bandje wat ik er bij kreeg :slight_smile:


De Heroic18 buckle is echt super, lekker stevig en het geeft echt een stoere look aan de band en het horloge!

Over de foto’s, Heb me best gedaan maar mijn vrouw kan het veel beter :slight_smile:

Ziet er goed uit Floris. Fijn dat je er zo tevreden mee bent.
Nog veel draagplezier.

Groeten, Ko

Heel mooie banden,daar zou ik ook blij mee zijn(tu)
GR harb

Vet hoor, veel draagplezier.

Staat um goed!

Thanks you all, Bert1 al weer aan de Pam?

Strakke banden, staan goed in combinatie met het horloge en de gesp (tu)

floris Schreef:

Thanks you all, Bert1 al weer aan de Pam?

Nope… Ze zijn prachtig, maar volgens mij krijg ik spijt als ik er weer een koop.

Staat er mooi op, vind die rubberen straps ook wel cool staan

Ko Schreef:

Ziet er goed uit Floris. Fijn dat je er zo
tevreden mee bent.
Nog veel draagplezier.

Groeten, Ko

Maak je ook andere banden in andere maten? Bv 22mm?

Prachtige banden en dito foto’s(tu) Maar aan die gespen kan ik niet wennen, doet met teveel een kolenschop denken:D

Topper !

Proficiat!

Mooie banden zeg, kun je me vertellen waar deze te bestellen zijn?

malus65 Schreef:

Prachtige banden en dito foto’s(tu) Maar aan die
gespen kan ik niet wennen, doet met teveel een
kolenschop denken:D

HAhahah ik vind ze juist zo gaaf, die Heroic is ook nog eens 2 keer zo dik als de pre-v style gespen die ik gewend ben, zie het echt als een soort sierraad aan de band, kijk voor de functie is hij inderdaad zwaar overdreven groot :slight_smile:

Bert1 dan niet doen, voordat je het weet verkoop je hem dan weer, en dan ben je weer een halve middag zoet als er zo 1 als ik komt :slight_smile:

Bert, ik heb ze gekocht van forumlid Ko, ik weet niet of hij op bestelling maakt, volgens mij waren het een paar bandjes die over waren en niet gedragen, maar je kan hem natuurlijk altijd een berichtje sturen :slight_smile:

Thanks allemaal, ben echt blij met de Pam, als je het gevoel krijgt dat je iets wil kopen (zoals je altijd hebt met deze tik) is te stillen door een leuke band te kopen voor de Pam, dus ik ben nu weer effe rustig, en wil ik weer iets kopen wat met horloges te maken heeft is het vast weer een bandje of gesp (of poetsdoekjes voor de Pam :slight_smile: )

Onlangs heb ik ook een Heroic18 gesp aangeschaft, alleen de ‘contra’/titanium finish versie.
Waanzinnig goede afwerking.

Mooie banden heb je daar trouwens, vooral het ‘krijgertje’ spreekt mij erg aan.

Bij mij, Ko.

Dat wil zeggen ik maak banden voor mezelf en af en toe bied ik wat te koop aan.
Helaas niet op dit forum want daar post ik niet genoeg voor.
Ik heb geen site voor banden maar krijg wel af en toe verzoekjes om iets te maken.
Als dat lukt met m’n beperkte leer voorraad maak ik die dan.
Meestal gebruik ik oud leer van tassen, maar ook van nieuw gekochte leren riemen.
Soms koop ik iets bijzonders waar banden van gemaakt kunnen worden zoals onderstaande handschoen.
Met daaronder een band die ik daarvan gemaakt heb en nu aan m’n Panerai zit.


Groeten, Ko

blijft leuk bandjes en buckles … : )