Nieuwe aanwinsten, Vostok

Zaterdag deze twee nieuwe aanwinsten binnengekregen.

Een zwarte Vostok Amphibian, erg mooi het zwart is erg moeilijk goed te fotograferen. Het bandje is te lang, ik heirvoor een tooltje besteld. Als deze binnen is volgen foto`s van het horlge aan de pols.

Tegelijkertijd kwam ook deze Vostok 1967 aan.
Deze heb ik gelijk omgedaan en gelukkig past deze goed. Ik was bang dat deze te groot uit zou vallen om mijn redelijk smalle pols. Hij draagt comfortabel maar wat is die rubber band lang! ik heb een nieuwe rubber band met vlindersluiting besteld. als deze eraan zit volgen ook hier weer de foto`s van.

Met vriendelijke groet,
Andre

Mooi! Rubberen banden zijn vaak lang inderdaad. Ze moeten natuurlijk ook om een wetsuit heen passen.

Die 1967 is verdomd mooi! :~ Misschien kun je eens een wat duidelijker wrist shot plaatsen?
Ik ben benieuwd of het je lukt om met je tooltje die Amphibian-band in te korten. Over die banden lees je namelijk de meest uiteenlopende ervaringen op internet. Die zwarte Amphibian mag trouwens ook best gezien worden! :slight_smile:

Beide mooi, maar zeker die 1967 (tu)

Ik ga voorzichtig (net als twee egeltjes) :smiley: proberen het bandje in te korten, je moet toch wat.
Als ik beide horloges passend heb zal ik proberen om een paar mooie foto`s en whrist shot te maken en plaatsten.

Met vriendelijke groet,
Andre

Andre, wat een mooie horloges heb je.

De bovenste PVD Amphibian heb ik ook.

De 1967 is helemaal een toppertje en staat duidelijk op een high level.

Een mooie remake van het eerste model, wat in, 1967 is uitgekomen.
Ik heb deze wel eens in handen gehad en vind de afwerking zeer netjes.

Veel plezier ermee.

Mooie horloges! Vooral ook die 1967 inderdaad, ben heel benieuwd hoe die bevalt.

Het inkorten van de amphibia-banden gaat bij mij altijd vrij soepel, met een goedkope tool, hopelijk heb je het ook zo voor elkaar!

Die 67 is toch wel erg fraai! De zwarte Amfibia is ook leuk, gefeliciteerd (tu)

Wat zijn ze mooi he, die zwarte russen en het inkorten is geen probleem.
Gefeliciteerd.
De 67 staat ook op mijn wishlist die steeds langer wordt.
Hier een foto van mijn zwarte

groetjes Lenno

Die is ook gaaf, is dat een ministry behuizing?

groetjes Andre

Gefeliciteerd met de aanwinsten! Ik ben niet zo kapot van de zwarte Vostok (smaken verschillen gelukkig:D).

Maar die Amphibia 1967, jaaa, dat is een kletser natuurlijk met die paddle hands(tu)

Hij lijkt trouwens een ‘beetje’ op deze:

(Click to enlarge)

Is dat toeval?:D:D

Proficiat!

Zoals eerder gezegd. Ik moet nodig aan een Rus.

Ooh, ik wil ook zo’n zwarte Rus

inderdaad een ministry.

Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik jaloers ben op jou 1967 Amphibia…

Goede keus hoor!

Nou Erik, ik schaar mij graag bij jou in het rijtje jaloerse forumleden! :slight_smile:

Ja erg he, allemaal jaloerse mensen, maar ik zie graag dat iemand plezier heeft met zijn aanschaf. Ik kwijl wel en wie weet wil Andre er ooooit afstand van doen.

Ondertussen ben ik zeer blij met mijn Titan K 34 Komandirskie.

Voor mijn broer die ook besmet is geraakt vandaag besteld bij Zenitar.

Zijn volgende is absoluut deze Vostok Europe. Traser H3 tubes.

Het blijft uiteindelijk niet bij horloges, ook posters.

En bij deze de vraag, van wie is de foto op de autoruit?

Ahum sorry even terug naar het onderwerp.

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Maar de 1967 ga ik niet wegdoen hoor ::o::o, dit is mijn eerste nieuw gekochte Russische horloge, en gezien mijn forumnaam vind ik dit horloge al met al heel speciaal.
Ik ben door Dresski getipt voor dit horloge, en daarvoor nog steeds mijn dank.:smiley:

Met vriendelijke groet,
Andre