nieuwe aanwinsten

beste medehorlogefielen,

Ik heb weer een paar nieuwe aanwinsten te weten een Tissot T-Touch gekocht van frans Gemeraad en een Parnis chronograp (haha)

De tissot vanmiddag opgehaald bij Frans onder het genot van een bakkie pleur en een goed gesprek over horloges. Prima gozer by the way .
De Parnis gewoon via E-bay voor rond de 50 euro dus daar kun je je geen buil aan vallen ,ik was gewoon benieuwd hoe de Parnis eruit zou zien .50+ mm en dat voel je.
Ik had ook al een 50mm invicta maar deze voelt nog lomper aan.Mooie groene wijzers en een leuk klokje voor in de zomer onder een kort shirt want onder een overhemd is toch wel een probleem.

De Tissot is van een andere orde .
Het is het model van vorig jaar dus niet de Expert die 2 mm groter is maar een mooi maatje van 40mm denk ik.
Mooi gepolijst titanium en ik moet zeggen ondanks dat ik niet zo een titanium fan ben heeft deze toch een mooie diepe chromen glans , lekker is dat de Tissot door het titanium erg licht is. Je voelt hem dan ook niet zitten wat bij de Parnis een ander verhaal is.Ook de gadgets zijn leuk, vooral het kompas

De Parnis is eigenlijk een kopie van de U-boat, de groene wijzers ogen wat flets maar in het echt zijn ze mooi gifgroen.(beetje overbelicht)

Groetjes,

Lenno

Gefeliciteerd Lenno, zo up close and personal, zie de Tissot er strak uit, toch wel wennen dat glimmende titanium…ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleefd…by the way…die Parnis is ook stoer!

Geen patat meer eten voordat je die Parnis aanraakt. :wink:

Goed bezig hoor Lenno. Je begint volgens mij al een heel aardige collectie te krijgen.

Mooie horloges (tu) ,veel draagplezier.

Mvg,Radjoe

Twee stoere horloges! (tu) Die Parnis is echt een knots, zeg.

de tissot is een[prachtig horloge, bij de parnis is het net of er een bezel heeft opgezeten, maar er is afgehaald/gevallen.:sunglasses:
veel plezier met je nieuwe klokjes.
grt arie.

Gefeliciteerd! Komen veel t-touches voorbij de laatste tijd, lijken steeds populairder te worden (of het forum groeit gewoon snel, kan ook natuulijk).

De T-Touch vindt ik super :~

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze mooie verworvenheden.
En al zijn het twee horloges van verschillende creatuur, ze laten jou beide, met gepaste trots de tijdbeleving in geheel zijn hoedanigheid ervaren. Waarbij in mijn optie de Tissot T-Touch de ziel het meest raakt.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooie horloges…je mag ze wel kammen. :slight_smile:

Huh? Ik wist niet dat die T-Touch zo groot zijn. Want die Parnis staat jouw pols nog wel, maar de mijne niet.

iig, proficiat me deze 2 stoere klokkies!