Nieuwe aanwinsten

Ik heb er lang op moeten wachten, mijn eerste horloge met tritium accenten…
15 februari was ie al uit de VS… Gisteren werd ie pas aangeboden door de postbode. Vanochtend heb ik hem bij het postkantoor opgehaald.

En toen ik thuis kwam bleek er ook een pakketje uit Duitsland bij de buren afgegeven te zijn :stuck_out_tongue:
Hier een beetje vage foto’s, bij kunstlicht gemaakt.


Samen


de verguiste Tauchmeister, 600 meter waterdicht en 21 jewels automaat.

Een aantal plaatjes van de Smith & Wesson. Mat staal, met een quarts uurwerk. 200 meter waterdicht en Tritum liminatie (zie je overdag niets van, doet het de hele nacht door, moet wel opladen…).

Mooi hoor! Gefeliciteerd

gefeliciteerd hoor. weet je trouwens of er in die tauchmeister een miyota ligt of een chinese automaat?

Aeromatic A-GMT-2 is de aanduiding, ik heb hem (nog) niet opengemaakt…www.aeromatic1912.de
21 jewels, dat wel.

Gefelicitterd, die Smith en Wesson is wel gaaf. Nooit van gehoord mara ziet er stoer uit. :slight_smile:

Gefelicitterd!

Bram

Hij werd zo op de site gezet:

Zo heftig geeft ie dus echt geen licht.
Overdag zie je er niets van, maar 's nachts blijft ie wel constant licht geven. De rode stip is helaas nog niet zo helder. Vandaag heb ik hem de hele dag om gehad, erg stoer ding door dat matte zwarte staal.
De diepte in de kast is ook erg mooi, de wijzers lijken bijne 1 mm van elkaar af te zitten…

Van Harte,
met je nieuwe aankopen.
Groet Peter

Tijdje geleden is er al eens wat gepost over de lichtsterkte van de “Smith en Wesson”

Ik heb zo goed als dezelfde, met iets minder franjes. Ben er dik tevreden mee

Veel plezier met je nieuwe aanwinsten. (tu)