nieuwe aanwinsten

Afgelopen week een lotje horloges gekocht en ik ben me er toch mee in mn sas.
oa een onsa elegance, een Sully special en een pontiac memodate. allen werkend en redelijk de tijd houdend.
Ook zat er een kienzle bij maar die loopt te snel doordat de veer plakt. Ga ik wel een keer proberen te repareren.

Ik vind de Sully iets op deze lijkem:

afmetingen zijn, evenals de band breedte hetzelfde.

Als iemand wat kan vertellen als aanvulling op bovenstaande klokjes lees ik dat graag.
De sully kan ik niet heel veel over vinden, er is al eens op dit forum een vraag over gesteld nl door een ander.

Ik ben ook helemaal vintage gek geworden en kijk eigenlijk niet meer naar nieuwe horloges ` om.

Is dat besmettelijk?
Mn zoon wil nl ook al heel de tijd naar mn horloge`s kijken en aan zitten hahahah.
Ik ben ook eigenlijk nog op zoek naar die plastic standaards om ze neer te zetten. Iemand een idee??

Bedankt voor het kijken en evt reageren.

Leuk aanwinsten(tu) Het zijn allemaal leuke klokjes!

Als je plastic standaardjes wil hebben, moet je morgen naar de Rikketik gaan.
Daar hebben ze ze vast wel.

Zitten idd leuke horloges tussen en kan begrijpen dat je er blij mee bent!!

(tu)

Mooi hoor!!(tu)

Gefeliciteerd ermee.

Grt. Marco

van harte met je nieuwe aanwinsten (tu)

Hallo Jaap,

Fijn dat je er blij mee bent, je hebt ze nml van mij gekocht.

flink aan het opruimen bij mijn vader en komt doos na doos boven dus volgen er vast nog veel meer…

Veel plezier ervan.

Zijn een paar leuke mooie klokjes, gefeliciteerd.

@gekkehuus

Geef tegen die tijd even een seintje en een linkje a.u.b. :wink:

Gr. Andre

joh, je zou ze NU eens moeten zien. de pontiac is top geworden, de kienzle loopt inmiddels op tijd na een schoonmaak beurt, de junghans loopt ook, de onsa loopt en is helemaal clean en redelijk krasvrij.Op de meeste een nieuwe band en draagbaar! kortom, ik vind dat ik een leuk lot aan heb kunnen schaffen voor een mooie prijs.
bedant. gr Jaap

Ja je hebt ze wel een mooi beurtje gegeven dat kan je wel zien.

Ze lagen natuurlijk alweer paar jaar smerig te worden dus ben blij dat ze nu een nieuw leven krijgen inc de aandacht die ze verdienen.

groeten GH