De afgelopen week zijn er weer 2 leuke klokken in de familie opgenomen
De Seagull 1963 reissue.
Ik vind dit een prachtig horloge vanaf het eerste moment dat ik het zag. Ik dacht echter dat het met 37mm veel te klein zou zijn voor mijn stevige pols. Dat valt echter heel erg mee, want op een of andere manier draagt het groot (of liefde maakt echt blind, dat kan natuurlijk ook)
Voor de foto maar even om de hals van een inmiddels lege fles Japanse whisky gehangen. Die whisky komt uit de al jaren gesloten Hanyu distillery. Ook een soort reissue dus, en door een whiskyliefhebber uit Arnhem ontdekt en gebotteld.
Voor de vakantie een G-Shock GW3000B-1AER met een hele hoop opties aangeschaft. Ik vind deze eigenlijk nog veel leuker dan ik vooraf had verwacht. Alleen al de zoektocht naar hoe alle functies werken en het proberen te onthouden daarvan is een hobby op zichzelf, bijv:
-Stopwatch
-Dual/world time
-Radiocontrol (manual and automatic)
-Automatische ijking van de wijzers
-Alarm
-Automatische kalender
Afmetingen: ca. 52,50mm x 49,80mm x 15,50mm (H x B x D)
Fijne hemelvaartsdag verder en bedankt voor het kijken
mooi! ik heb de 1963 reissue gehad maar vond het toch wat te klein.
Er is trouwens sinds een tijdje ook een grotere versie (42mm) op de markt en twee extra varrianten: panda en reverse panda
Na zo’n flesje single malt vind je volgens mij alles mooi
Zonder gekheid, proficiat met je aanwinsten,
zo’n 1963 is altijd goed, die G-Shock’s zien
er in het echt best cool uit vind ik inmiddels…
mooi! ik heb de 1963 reissue gehad maar vond het
toch wat te klein.
Er is trouwens sinds een tijdje ook een grotere
versie (42mm) op de markt en twee extra
varrianten: panda en reverse panda
daar heb je n goed punt. t is dat ik em al had, anders had ik de keuze moeten maken. lweenie waarvoor ik dan gekozen zou hebben.
Leuk horloge die 1963 van Seagull. Ik heb 'm laatst ook gekocht. En dat is “maar” 37 mm is geeft niets. De horloges waren vroeger kleiner en het is per slot van rekening een re-issue van de 1963…
Ik heb de 42 mm gezien en ook de Panda uitvoering, maar ik vind dat dan net weer geen “echte” 1963 modellen.
Leuk horloge die 1963 van Seagull. Ik heb 'm
laatst ook gekocht. En dat is “maar” 37 mm is
geeft niets. De horloges waren vroeger kleiner en
het is per slot van rekening een re-issue van de
1963…
Ik heb de 42 mm gezien en ook de Panda uitvoering,
maar ik vind dat dan net weer geen “echte” 1963
modellen.
Heb ook 37mm uitvoeringen gezien die ik geen “echte” 1963 modellen vind. Die vlakke saffierglazen bijv.
Helemaal mee eens, maar wie gecharmeerd is van het model maar deze te klein vindt heeft in ieder geval nog een alternatief.
Zelf twijfelde ik nog of ik na het verkopen van mijn 1963 de grotere versie ging nemen. Toch maar niet gedaan.