Nieuwe aanwinsten

Beste medeliefhebbers,

Graag wijs ik jullie mijn laatste aanwinsten. Dit alles was niet mogelijk geweest zonder @broederbill.

Ik ben er in ieder geval heel blij mee. Leden die mijn eerdere post gezien hebben zullen merken dan ik een Casiofan ben. Als je dat zo mag noemen.

Fijn Pinksteren allemaal.

Groetjes,

Rawish

30 likes

Gefeliciteerd met beide aanwinsten. Kleurtje voor de zomer?

1 like

Wat bedoel je met een kleurtje voor de zomer?

Mooie aanwinsten.

Ik denk dat @APMV het kleurrijke horloge bedoeld. Dat kun je wel aan @BroederBill toe vertrouwen :wink:

2 likes

Ow ok dat begreep ik niet. Rood is mijn leivelingskleur.

1 like

Die rode lijkt mij ideaal voor de zomer, vandaar :sunny:

1 like

Leuke horloges!

Zulke posts zetten mij altijd een beetje met beide voeten op de aarde. Ik kijk regelmatig naar horloges ver buiten mijn budget terwijl er zoveel leuks en betaalbaar is :slightly_smiling_face:

3 likes

Leuke horloges. Casio heeft steeds meer mijn aandacht. Ik dacht altijd dat ze alleen die digitale hadden, maar ik heb gezien dat er veel leuke casio’s zijn.
Gefeliciteerd. Wordt vast een leuk weekend voor jou.

1 like

Wordt zeker een leuk weekend. Moet natuurlijk werken, maar dat mag de pret niet drukken.

1 like

Proficiat Rawish met je nieuwe aanwinsten :+1:Genieten maar :smile:

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Horloges van Broeder Bill, dan zit je altijd goed! Tof dat je Casio fan bent. Is gewoon een heel goed merk dat ongelooflijk veel verschillende soorten prima horloges maakt in vele prijsklassen. Ik heb bijna 20 jaar met een digitale Marlin gelopen, helaas is ie na die lange periode overleden. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten!

1 like

Dan is het leuk om het CCCP horloge topic te volgen, daar kom je ook nog wel eens lekker rode horloges tegen :grin: en Broeder Bill is daar één van de stamgasten.

1 like

Ga ik zeker doen.

1 like