na lang wachten is vorige week eindelijk mijn Seiko 5 binnen gekomen uit Singapore (5 weken na verzending vanuit singapore) en na het vervangen van de blikken (stalen) band die er aan zat voor een mooie leren ben ik er erg blij mee.
Tevens is gisteren mijn (helaas voor de inkoopactie) bestelde alpha Subariner binnen gekomen hier net ook maar een mooie leren band voor gekocht. de orginale band gaat wel maar de sluiting vond ik erg blikkerig klinken.
Ook is vandaag (het lijkt net sinterklaas) mijn bestelde watchwinder aangekomen.
hier een paar foto’s daarvan met ook de horloge’s van mijn vriendin erbij.
En een groep foto.
Mooie fotoos en prachtige watchwinder.
Maar mag ik vragen waarom je een seiko 5 in Singapore besteld, terwijl je ze bij, Robbie besteld, 2 dagen later in huis hebt.
Proficiat met de nieuwste aanwinst. Ziet er goed uit (tu). Succes ermee.
De collectie begint te groeien. De watchwinders zijn vol, doch in de horlogeverzamelbox van je vriendin is nog ruimte genoeg zo te zien.
Grappig eigenlijk, dat je zo’n leuk horloge als een Seiko 5 (ook die Alpha trouwens) voor zo weinig geld krijgt en je er vervolgens heel veel plezier van kunt hebben. Je zou toch bijna zeggen dat je voor tien van die Seiko’s à 21 euro meer plezier in huis haalt dan bij één horloge van 210 euro het geval is…!!!
Veel plezier van je nieuwe horloges en je winder, Urban!
ps, nu ik de alpha zie snap ik het hele gezeik toch niet echt meer, zeker op een leren band. Het is zeer duidelijk dat het om een alpha gaat ( staat er met koeien letters op ). de gelijkenis met de Rolex gaat dan niet echt op, het is dan niet meer dan een remake van…
De seiko 5 was een echt ebay koopje. de verkoper deed in eerste instantie ook wat lastig om hem voor deze prijs te verzenden maar heeft dit toch uiteindelijk maar gedaan.