Nieuwe aanwinsten


De linkse deze week ontvangen van een forumlid en de rechtse net terug van een servicebeurt uitgevoerd bij Clockwise.

Inhoud van kistje in een klap verdubbeld.

Ga binnenkort met mijn vrouw naar het land van de goedkope dollar dus wie weet misschien is er nog aanvulling te verwachten.

met vriendelijke groet,
Aad

Mooie aanwinsten, en een aardige differentiatie zo te zien.

Gefeliciteerd met deze aanwinsten.

Je hebt nog 4 legen plekken voor je trip naar Mekka, dus ik wens je veel succes met de jacht.

groet

Ed

Mooie collectie! Gefeliciteerd met de aanwinst. Mooi kistje ook(tu).

Groeten, Tom Vreeken.

Mooie aanwinsten Aad ! (tu)

Maar let op… Hier bestaan geen medicijnen voor, dus voor je het weet ben je hopeloos verslaafd ! :smiley:

Met Vriendelijke Groeten,

Chris.

Mooie kist zeg! (tu) Van harte met je 2 aanwinsten, zijn dat nou alle 4 Omega’s?

Gefeliciteerd met je mooie aanwinsten.

Omega kist is ook mooi, zijn zo te zien 4 Omega’s die erin liggen. Nog 4 en de kist is compleet :slight_smile:

Mijn beste,

Proficiat met dit nostalgische duo.

Twee horloges van een gerenommeerd merk welke ook op latere leeftijd ervaringen opdoen die het levensperspectief verruimen.

En wat een schitterende ‘Omega’ box. Chapeau!!

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze nostalgische horloges. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Mooie aanwinsten Aad en die opbergbox (juweliers-versie, neem ik aan) is ook om te watertanden.

Als nu eens meer mensen vintage gingen waarderen werden er misschien minder ‘geïnspireerde-ontwerpen’ ‘lage-lonen-landen-geproduceerde’ Alpha’s verkocht. Anderzijds kun je nu nog voor leuke bedragen vintages scoren, als iedereen ineens aan de vintage gaat zullen de prijzen wel stijgen!

Speedmaster blíjft voor mij persoonlijk ‘lonken’

Hoi Aad,

Heel erg mooi, en die kist maakt het echt af. Gefeliciteerd.
Op naar dwe volgende vier.

Groeten,

Martin