Nieuwe aanwinsten

Weer een paar nieuwe horloges binnengekregen.
3 Omega’s van een gulle gever. Ze zijn bijna niet gedragen en er moet maar weinig aan gedaan worden. Nieuw bandje, sopje en een beetje simonijs en misschien een nieuw glas.

Een De Ville staal met Quartz

Een oude handopwinder staal

Een gouden Constellation automaat.
Overigens, na een vorige post moet ik dit er wel aan toe voegen, dit is een echte :slight_smile:

En dan nog zelf gekocht een oude Pontiac Chrono die schoongemaakt, gepolijst en nieuw verguld wordt.

En tenslotte 2 x hetzelfde model Omega Seamaster staal.

Ik heb er nu drie van.
Een met een leren Band (van m’n vader) Die krijgt nu een stalen band van een van deze twee.
Het kapotte glas van de ene wordt vervangen en die krijgt ook weer een kroon en een opwindas.
De andere schijnt helemaal in orde te zijn. Gaat misschien weer in de verkoop.

Ik zie wel…

Dat is niet verkeerd, daar is nog wel wat moois van te maken.

Proficiat met deze aanwinsten.

Lacroix zegt 't: heel mooi! Daar kun je wel wat mee. (tu)
Zulke gulle gevers kom ik nou nooit tegen!!! :frowning:

Die constellation is erg mooi zeg. Op een bruin leren croco zou hij helemaal mooi zijn. Gefeliciteerd met deze collectie.

Mijn beste,

Fantastisch toch zo’n gulle gever. Waar vindt je ze tegenwoordig nog!!

De Omega ‘Constellation’ vind ik het meest begerenswaardig. Doch ook de ’Seamasters’ zullen hun schoonheid herwinnen na enige verfraaiingen .
Voorts ben ik erg benieuwd hoe de oude ‘Pontiac Chrono’ er uit komt te zien na een grondige schoonmaakbeurt.
Succes. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Mooi spul. Die handopwinder (nr 2) is erg fraai.

Enne - die laatste heeft misschien een nieuw glaasje nodig :smiley:

Groet
Mark

Mooi zeg! Vooral de 2e en 3e Omega en de Pontiac chronograaf. (tu)

Gefeliciteerd! Mooie aanwinsten. Geweldig zo’n gulle gever! Vooral de Constellation en de Pontiac Chrono vind ik erg leuk.(tu)

gefeleciteerd
met deze aanwinsten ik vind vooral die pontiac mooi

dat zijn helemaal geen slechte aanwinsten, gefeliciteerd!

Groet,
Arno.

Hele leuke aanwinsten, Maurits.

Als je bij de Constellation nog een nieuw glaasje op laat zetten is die nog mooier, heeft trouwens hele korte lugs, wel apart.

Mvg Marco

Hoi Maurits,

Gefeliciteerd met dit nieuwe, oude 6-tal.Lekker opknappen/oppoetsen om ze in hun oude glorie te herstellen.

Groeten,

Martin

Wil je zeggen dat je die Constellation hebt GEKREGEN?!? Dat is nog eens heel erg aardig! Mooie aanwinsten overigens, in een keer een halve collectie!

Gekregen ::o Dat is lekker dan. Met een beetje inspanning en een paar centen ziet het er allemaal weer top uit.

Idd, de gulle gever vond, dat hij er toch niets mee deed en dat hij wist, dat ik er plezier aan zou hebben.
En wat die halve collectie betreft, ik blijf zoeken.